Menu Zavřít

Bez transparentnosti nebude nic

25. 9. 2007
Autor: Euro.cz

(EURO 38/2007)

BRAND24

Týdeník EURO uveřejnil článek Manažerský barometr (EURO 38/2007), v němž některé výroky dotazovaných manažerů vyzněly negativně pro naši společnost. Jak vyplývá z uvedeného textu, bohužel se tak zřejmě stalo v důsledku nepřesných informací citovaného manažera. Dovolte mi, abych stručně sdělil fakta.
Společnost AAA Auto Group N. V. zveřejnila 29. srpna na svých webových stránkách a na tiskové konferenci v Praze v kontextu primární emise akcií prospekt, který obsahuje na 218 stranách také finanční výsledky podle mezinárodních účetních standardů. Auditovala jej nizozemská společnost BDO, předtím 28. srpna 2007 schválil nizozemský Úřad pro dohled nad finančními trhy (AFM) a notifikovala Česká národní banka. Dne 10. září začala v Praze roadshow pro investory a téhož dne byla na internetových stránkách zveřejněna výroční zpráva v češtině a angličtině s bezmála 50stránkovou finanční částí dle mezinárodních účetních standardů. Celou výroční zprávu opět auditovala společnost BDO. Veškeré aktivity probíhaly v těsné koordinaci s našimi poradci a manažery emise, společnostmi KBC Securities a Patria Finance, dále s renomovanými právními společnostmi, například White & Case. Tyto informace bylo možné najít od 29. srpna, respektive od 10. září na http://www.aaaauto.cz/cz/investor-relations/text.html?id=101 nebo po prokliku z home page www.aaaauto.cz v sekci investoři.
Mrzí nás, že v uvedeném článku byla zpochybněna transparentní komunikace výsledků naší společnosti. Ty jsou a byly k dispozici ve standardní podobě a struktuře obdobné všem renomovaným firmám včetně společností s akciemi kotovanými na pražské burze.
Transparentnost je v našem úsilí o přízeň zákazníků a investorů tou nejvyšší hodnotou pro AAA Auto.

Milan Smutný,
tiskový mluvčí AAA Auto

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).