Bez Baroše ani ránu

14. listopadu 2005, 00:00 - PETR BÝM
14. listopadu 2005, 00:00

VIKTORIA-VOLKSBANKEN Dosáhnout úspěchu na domácím pojišťovacím trhu není tak úplně snadné. Pojišťovna Victoria-Volksbanken se o to právě nyní snaží originální cestou: s pomocí celebrity a dosud málo využívaného distribučního kanálu.

VIKTORIA-VOLKSBANKEN Dosáhnout úspěchu na domácím pojišťovacím trhu není tak úplně snadné. Pojišťovna Victoria-Volksbanken se o to právě nyní snaží originální cestou: s pomocí celebrity a dosud málo využívaného distribučního kanálu.

Německá pojišťovna Victoria-Volksbanken vyrazila do boje o tuzemské zákazníky s originálním produktem. Jedná se o úrazové pojištění, které v případě pojistné události, tedy úrazu s trvalými následky, zajišťuje doživotní výplatu renty. Pojistné je přitom relativně nízké, v závislosti na výši renty činí 1000 až 1500 korun ročně. Tuto pojistku lze v současnosti sjednat pouze na tři roky a je tak pravděpodobné, že uvedené ceny mají do značné míry zaváděcí charakter.

Někdo možná namítne, že na trhu se najde několik dalších obdobných produktů.

Těžko by se ale hledalo přirovnání pro marketingovou strategii firmy. Pravděpodobně jako první pojišťovna na našem trhu spojila Victoria-Volksbanken svou kampaň výlučně s tváří známé osobnosti, konkrétně fotbalisty Milana Baroše. Jeho tvář se objeví v reklamních spotech, tištěné inzerci, na všech propagačních tiskovinách, samolepkách, odznacích, figuruje na webových stránkách společnosti a dokonce i na návrhu pojistné smlouvy. Dalším tahákem pro potenciální klientelu má být pravidelné losování uzavřených smluv, výhrou pak bude zájezd na fotbalový zápas či pro změnu „den s Milanem“. Zkrátka: bez Baroše pojistku u Victoria-Volksbanken uzavřít nelze.

Pojišťovna také vychází vstříc trendu, jehož podstatou je zjednodušení jak produktu samotného, tak i procesu sjednávání. Zákazníci si totiž nezřídka stěžují na nesrozumitelnost a přílišnou složitost smluv a víceméně nemožnost porovnat pojistky různých společností mezi sebou. Smlouva na uvedené pojištění je jednoduchá a její vyplnění klientovi zabere pár minut. V tomto duchu postupují i ostatní, například Poštovní spořitelna hodlá od příštího roku nabízet několik jednoduchých hypoték, nedávno zase pozornost zaujala firma Callin, která nabízí uzavření povinného ručení po telefonu.

Největším tahákem ovšem bude způsob prodeje, respektive prodejní místa. Victoria-Volksbanken totiž navázala spolupráci s maloobchodním řetězcem Billa. V jeho supermarketech budou umístěny reklamní stojany, kde budou mimo jiné k dispozici i návrhy smluv. Po vyplnění je pak klienti budou jednoduše vhazovat do speciálních schránek umístěných u pokladen.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Nepovinný PES by měl podnikatelům usnadnit práci. V čem a jak?
Co je dobré vědět o superhrubé mzdě?
Polil vás v hospodě číšník? Kdo to zaplatí?
Auta
Malý crossover XC40 má po premiéře. Bude to první Volvo s…
Kolik toho doopravdy utáhne nový Land Rover Discovery? Možná se budete divit
Mitsubishi oživí jméno Evolution. Bude to koncept spojující vše, co fanoušci nenávidí
Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo je „levná“ cesta k závodění
Člověk převlečený za sedadlo? Ano, i to je při vývoji autonomních vozů potřeba
Technologie
Další průšvih s 10nm procesem Intelu? Některé čipy Cannon Lake byly údajně odloženy
Děravý CCleaner byl nakonec zákeřnější. Cisco doporučuje obnovu systémů ze zálohy
Hotová informační průtrž. Google za dva týdny přestaví tyhle smartphony a počítače
Vyšla přelomová verze Minecraftu pro mobily, konzole a Windows 10
HEIF podporují Dropbox a Google Photos, zato OneDrive (a Windows 10) nikoli
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít