Bez Baroše ani ránu

14. listopadu 2005, 00:00 - PETR BÝM
14. listopadu 2005, 00:00

VIKTORIA-VOLKSBANKEN Dosáhnout úspěchu na domácím pojišťovacím trhu není tak úplně snadné. Pojišťovna Victoria-Volksbanken se o to právě nyní snaží originální cestou: s pomocí celebrity a dosud málo využívaného distribučního kanálu.

VIKTORIA-VOLKSBANKEN Dosáhnout úspěchu na domácím pojišťovacím trhu není tak úplně snadné. Pojišťovna Victoria-Volksbanken se o to právě nyní snaží originální cestou: s pomocí celebrity a dosud málo využívaného distribučního kanálu.

Německá pojišťovna Victoria-Volksbanken vyrazila do boje o tuzemské zákazníky s originálním produktem. Jedná se o úrazové pojištění, které v případě pojistné události, tedy úrazu s trvalými následky, zajišťuje doživotní výplatu renty. Pojistné je přitom relativně nízké, v závislosti na výši renty činí 1000 až 1500 korun ročně. Tuto pojistku lze v současnosti sjednat pouze na tři roky a je tak pravděpodobné, že uvedené ceny mají do značné míry zaváděcí charakter.

Někdo možná namítne, že na trhu se najde několik dalších obdobných produktů.

Těžko by se ale hledalo přirovnání pro marketingovou strategii firmy. Pravděpodobně jako první pojišťovna na našem trhu spojila Victoria-Volksbanken svou kampaň výlučně s tváří známé osobnosti, konkrétně fotbalisty Milana Baroše. Jeho tvář se objeví v reklamních spotech, tištěné inzerci, na všech propagačních tiskovinách, samolepkách, odznacích, figuruje na webových stránkách společnosti a dokonce i na návrhu pojistné smlouvy. Dalším tahákem pro potenciální klientelu má být pravidelné losování uzavřených smluv, výhrou pak bude zájezd na fotbalový zápas či pro změnu „den s Milanem“. Zkrátka: bez Baroše pojistku u Victoria-Volksbanken uzavřít nelze.

Pojišťovna také vychází vstříc trendu, jehož podstatou je zjednodušení jak produktu samotného, tak i procesu sjednávání. Zákazníci si totiž nezřídka stěžují na nesrozumitelnost a přílišnou složitost smluv a víceméně nemožnost porovnat pojistky různých společností mezi sebou. Smlouva na uvedené pojištění je jednoduchá a její vyplnění klientovi zabere pár minut. V tomto duchu postupují i ostatní, například Poštovní spořitelna hodlá od příštího roku nabízet několik jednoduchých hypoték, nedávno zase pozornost zaujala firma Callin, která nabízí uzavření povinného ručení po telefonu.

Největším tahákem ovšem bude způsob prodeje, respektive prodejní místa. Victoria-Volksbanken totiž navázala spolupráci s maloobchodním řetězcem Billa. V jeho supermarketech budou umístěny reklamní stojany, kde budou mimo jiné k dispozici i návrhy smluv. Po vyplnění je pak klienti budou jednoduše vhazovat do speciálních schránek umístěných u pokladen.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jaké je zadlužení českých domácností?
Nejzadluženější státy světa
Když v cizině nabouráme, nebo nám auto ukradnou
Srovnaní cen potravin, nápojů a taxi v nejoblíbenějších dovolenkových destinacích
3x z poradny: vytýkací dopis, jak čerpat dovolenou, daň z příjmu
Auta
Bentley Continental GT Galene Edition je silniční jachta…
Suzuki Swift Sport nové generace se ukazuje na prvním obrázku. Atmosféra je minulostí
Jaguar XJR575: Nejrychlejší verze modelu XJ v historii zvládne až 300 km/h
BMW slaví 40. let řady 7 výroční edicí. Vznikne pouze 200 exemplářů
Test ojetiny: Ford Mondeo je už v letech a nabídka pěkných aut se zmenšuje
Technologie
Telegram 4.2 nabízí přepracovaný editor fotografií a samozničení multimédií po zobrazení
Které funkce budou odebrány z Windows 10 Fall Creators Update?
Seagate se vrací na trh běžných SSD, s diskem Nytro 141 pro PC, NAS a levné servery
Rychlejší spuštění, nižší spotřeba paměti. Firefox 55 nabídne signifikantní zlepšení
Lenovo na výstavě Tech World 2017 znovu předvedlo ohýbací tablet [video]
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít