Bez Baroše ani ránu

14. listopadu 2005, 00:00 - PETR BÝM
14. listopadu 2005, 00:00

VIKTORIA-VOLKSBANKEN Dosáhnout úspěchu na domácím pojišťovacím trhu není tak úplně snadné. Pojišťovna Victoria-Volksbanken se o to právě nyní snaží originální cestou: s pomocí celebrity a dosud málo využívaného distribučního kanálu.

VIKTORIA-VOLKSBANKEN Dosáhnout úspěchu na domácím pojišťovacím trhu není tak úplně snadné. Pojišťovna Victoria-Volksbanken se o to právě nyní snaží originální cestou: s pomocí celebrity a dosud málo využívaného distribučního kanálu.

Německá pojišťovna Victoria-Volksbanken vyrazila do boje o tuzemské zákazníky s originálním produktem. Jedná se o úrazové pojištění, které v případě pojistné události, tedy úrazu s trvalými následky, zajišťuje doživotní výplatu renty. Pojistné je přitom relativně nízké, v závislosti na výši renty činí 1000 až 1500 korun ročně. Tuto pojistku lze v současnosti sjednat pouze na tři roky a je tak pravděpodobné, že uvedené ceny mají do značné míry zaváděcí charakter.

Někdo možná namítne, že na trhu se najde několik dalších obdobných produktů.

Těžko by se ale hledalo přirovnání pro marketingovou strategii firmy. Pravděpodobně jako první pojišťovna na našem trhu spojila Victoria-Volksbanken svou kampaň výlučně s tváří známé osobnosti, konkrétně fotbalisty Milana Baroše. Jeho tvář se objeví v reklamních spotech, tištěné inzerci, na všech propagačních tiskovinách, samolepkách, odznacích, figuruje na webových stránkách společnosti a dokonce i na návrhu pojistné smlouvy. Dalším tahákem pro potenciální klientelu má být pravidelné losování uzavřených smluv, výhrou pak bude zájezd na fotbalový zápas či pro změnu „den s Milanem“. Zkrátka: bez Baroše pojistku u Victoria-Volksbanken uzavřít nelze.

Pojišťovna také vychází vstříc trendu, jehož podstatou je zjednodušení jak produktu samotného, tak i procesu sjednávání. Zákazníci si totiž nezřídka stěžují na nesrozumitelnost a přílišnou složitost smluv a víceméně nemožnost porovnat pojistky různých společností mezi sebou. Smlouva na uvedené pojištění je jednoduchá a její vyplnění klientovi zabere pár minut. V tomto duchu postupují i ostatní, například Poštovní spořitelna hodlá od příštího roku nabízet několik jednoduchých hypoték, nedávno zase pozornost zaujala firma Callin, která nabízí uzavření povinného ručení po telefonu.

Největším tahákem ovšem bude způsob prodeje, respektive prodejní místa. Victoria-Volksbanken totiž navázala spolupráci s maloobchodním řetězcem Billa. V jeho supermarketech budou umístěny reklamní stojany, kde budou mimo jiné k dispozici i návrhy smluv. Po vyplnění je pak klienti budou jednoduše vhazovat do speciálních schránek umístěných u pokladen.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Na Audi RS Q5 už čekat nemusíte. K dispozici je SQ5…
Retro na neděli: Ford GT40 vznikl jako pomsta značce Ferrari
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Technologie
Až přijdou těžaři. Zásoby lithia v Krušných horách jsou velké, ruda ale není vydatná
První 120Hz 4K monitor je tu. S nižším rozlišením umí i 480 Hz a vyrábí ho dva nadšenci
Tento týden podcast Cnews FM nebude
Co přinese Intel Coffee Lake do lowendu? Máme parametry Pentií, takt až 3,9 GHz
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít