Benetton hledá tvář

07. května 2012, 10:54 - Robert Šimek
07. května 2012, 10:54

Italská společnost Benetton mění vedení a stojí před důležitým úkolem – vrátit svou značku zpět na vrchol. Pokud se jí to nepodaří, je možné, že další generace budou jen marně vzpomínat, kdo že ty jasně barevné svetříky vlastně vyráběl.  

Foto: Profimedia

Svou říši módy předávám do rukou syna Alessandra,“ uvedl před pár dny na rozloučenou s podnikem jeho zakladatel Luciano Benetton. Nový šéf chce oděvní firmu reorganizovat, rozšířit a více zaměřit na rozvíjející se trhy. „Musíme upevnit naši přítomnost v Evropě, protože značka je italská, ale zároveň musíme jít do Koreje, Ruska, Indie a Turecka,“ uvedl.

Podaří se to společnosti, která je známá kontroverzními postupy?

Funguje ještě šokující reklama?

Co všechno zákazníci vydrží?

Políbí Putin Medveděva?

Odpovědi na tyto a další otázky přináší dnešní vydání týdeníku PROFIT.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít