Benetton hledá tvář

07. května 2012, 10:54 - Robert Šimek
07. května 2012, 10:54

Italská společnost Benetton mění vedení a stojí před důležitým úkolem – vrátit svou značku zpět na vrchol. Pokud se jí to nepodaří, je možné, že další generace budou jen marně vzpomínat, kdo že ty jasně barevné svetříky vlastně vyráběl.  

Foto: Profimedia

Svou říši módy předávám do rukou syna Alessandra,“ uvedl před pár dny na rozloučenou s podnikem jeho zakladatel Luciano Benetton. Nový šéf chce oděvní firmu reorganizovat, rozšířit a více zaměřit na rozvíjející se trhy. „Musíme upevnit naši přítomnost v Evropě, protože značka je italská, ale zároveň musíme jít do Koreje, Ruska, Indie a Turecka,“ uvedl.

Podaří se to společnosti, která je známá kontroverzními postupy?

Funguje ještě šokující reklama?

Co všechno zákazníci vydrží?

Políbí Putin Medveděva?

Odpovědi na tyto a další otázky přináší dnešní vydání týdeníku PROFIT.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče