Bannerová reklama přes tržiště

20. listopadu 2009, 17:19 - Ondřej Hergesell
20. listopadu 2009, 17:19

AdExpres.com

Na český internetový trh minulý týden vstoupila společnost Adsmazon.com, která provozuje službu AdExpres.com pro nákup a prodej reklamy na webu. Má ambici vyplnit mezeru na trhu on-line reklamy pro stovky malých a středně velkých serverů, které jsou zaměřeny na určitou skupinu návštěvníků, ale mediálními agenturami jsou většinou opomíjeny. Služba AdExpres.com funguje prostřednictvím on-line tržiště, kde se setkávají majitelé internetových stránek nabízející reklamní prostor na svém webu a zadavatelé reklamy. Prostřednictvím této platformy se domlouvají na podmínkách inzerce či samotné ceně za zobrazení bannerů. „Jsme tržiště. Nikomu nediktujeme, za kolik má co prodávat, a nikoho si také nezavazujeme exkluzivitou,“ tvrdí Jan Galgonek, šéf projektu AdExpres.com.
Firma má v současné době zaregistrováno na straně nabídky inzertní plochy téměř 60 webů z různých oblastí, do budoucna by chtěla mít v databázi až 500 internetových serverů. „Naším cílem je ukousnout z celkových výdajů na bannerovou reklamu tři až pět procent, tedy až sedmdesát milionů korun ze zhruba jeden a půl miliardy, které se v tomto oboru protočí,“ konstatuje Galgonek.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče