Bannerová reklama přes tržiště

20. listopadu 2009, 17:19 - Ondřej Hergesell
20. listopadu 2009, 17:19

AdExpres.com

Na český internetový trh minulý týden vstoupila společnost Adsmazon.com, která provozuje službu AdExpres.com pro nákup a prodej reklamy na webu. Má ambici vyplnit mezeru na trhu on-line reklamy pro stovky malých a středně velkých serverů, které jsou zaměřeny na určitou skupinu návštěvníků, ale mediálními agenturami jsou většinou opomíjeny. Služba AdExpres.com funguje prostřednictvím on-line tržiště, kde se setkávají majitelé internetových stránek nabízející reklamní prostor na svém webu a zadavatelé reklamy. Prostřednictvím této platformy se domlouvají na podmínkách inzerce či samotné ceně za zobrazení bannerů. „Jsme tržiště. Nikomu nediktujeme, za kolik má co prodávat, a nikoho si také nezavazujeme exkluzivitou,“ tvrdí Jan Galgonek, šéf projektu AdExpres.com.
Firma má v současné době zaregistrováno na straně nabídky inzertní plochy téměř 60 webů z různých oblastí, do budoucna by chtěla mít v databázi až 500 internetových serverů. „Naším cílem je ukousnout z celkových výdajů na bannerovou reklamu tři až pět procent, tedy až sedmdesát milionů korun ze zhruba jeden a půl miliardy, které se v tomto oboru protočí,“ konstatuje Galgonek.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče