Bankovní call centrum

25. března 2008, 17:45 - Martin Mašek
25. března 2008, 17:45

Citibank

Citibank otevřela nové telefonní centrum v Brně. Vedle nabídky služeb telefonního bankovnictví přináší také další pozitivum, padesát nových pracovních příležitostí. Provoz brněnského bankovního call centra zahájili (zleva) první náměstek hejtmana Jihomoravského kraje Milan Venclík, ředitel retailového bankovnictví Citibank Bert Pijls a prorektor Masarykovy univerzity v Brně Jan Svatoň.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče