Avie s hydraulickým čelem k neroztrhání

21. července 2003, 00:00 - Karel Nový, auta@profit.cz
21. července 2003, 00:00

S čím podnikámTřicet let jezdil Vladimír Vácha s kamionem. Najel přes tři miliony kilometrů a poslední dva roky sedá za volant Avie s hydraulickým zadním čelem. "V zimě ji trápí špatné starty," říká o patnáctiletém náklaďáku Vácha. Jako u většiny Avií má prý i ta jeho věčnou bolest v kardanové hřídeli.

S čím podnikám

Třicet let jezdil Vladimír Vácha s kamionem. Najel přes tři miliony kilometrů a poslední dva roky sedá za volant Avie s hydraulickým zadním čelem. „V zimě ji trápí špatné starty,“ říká o patnáctiletém náklaďáku Vácha. Jako u většiny Avií má prý i ta jeho věčnou bolest v kardanové hřídeli. Tohle citlivé místo ale umí ošetřit už hodně servisů, takže Avie se prý skoro ani nezastaví. Hydraulická plošina pracuje denně a jediným jejím nedostatkem jsou čas od času odcházející těsnicí kroužky. Ačkoliv zvednout umí i starý lis, většinou zvedá jen balíky makulatury.

Technické parametry a cena

Avia

Motor Euro 1

Rok výroby 1988

Stav tachometru 206 300

Současná cena (odhad) 180 tisíc Kč

FOTO: AUTOR

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče