Aura zhodnotí veletržní expozice

18. října 2004, 00:00 - ALEXANDER LUKEŠ
18. října 2004, 00:00

SOUTEŽ Nová soutěž Aura 2004 chce hodnotit veletržní expozice z hlediska celkové marketingové komunikace firmy a efektivity. Nezávislá porota tedy zhodnotí i takzvané "vyzařování" vystavovatele.

Soutěž Aura se zatím uplatnila jen na brněnském výstavišti.

**SOUTEŽ

Nová soutěž Aura 2004 chce hodnotit veletržní expozice z hlediska celkové marketingové komunikace firmy a efektivity. Nezávislá porota tedy zhodnotí i takzvané „vyzařování“ vystavovatele.

Kombinace architektury, marketingu a psychologie - tak lze stručně představit novou veletržní soutěž Aura 2004. Narozdíl od předcházejících soutěží Expo Image a Expo Design hodnotí expozici nejenom z architektonického hlediska, ale především z hlediska celkové podpory marketingové komunikace firmy (vzhledem ke stanoveným cílům). Klade důraz na efektivitu - tedy aby náklady spojené s účastí na veletrhu přinesly žádaný profit. Nezávislá porota složená z architektů (například David Vávra, Vladimír Soukenka, Zdeněk Škrla) a specialistů na marketing hodnotí i takzvané „vyzařování“ vystavovatele, tedy jeho ochotu ke komunikaci s obchodními partnery a zákazníky. Soutěž je dvoukolová. První hodnocení probíhá během příslušného veletrhu a bude nominací na cenu Aura. Druhé kolo je výběrem těch nejlepších z nominovaných expozic ve třech kategoriích podle velikosti výstavní plochy. Podle ředitele Společenstva organizátorů veletržních a výstavních akcí (SOVA) Břetislava Fabiána, který stál u zrodu této soutěže, lze poměrně rychle očekávat rozšíření Aury po celé České republice. Dosud se soutěž uskutečnila na veletrhu Autotec, Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně, na Invexu a plánuje se také na veletrh Mefa/Rehaprotex. Právě iniciování soutěže ze strany brněnské pořadatelské společnosti BVV je podle architekta Jana Konečného nevýhodou, protože akce postrádá stoprocentní nestrannost. Konečný však věří, že soutěž bude mít stimulující efekt a díky tomu se do ní postupně přihlásí více nových subjektů. „Koncem roku budeme chytřejší. Aura si vyzkouší svou úlohu na zbývajících veletrzích v Brně a pokud se osvědčí, nabídneme ji ostatním veletržním správám,“ říká k tomu ředitel SOVA Fabián. „Máme eminentní zájem na tom, aby zde existovala respektovaná a zcela objektivní soutěž, která by pozdvihla české výstavnictví na úroveň evropských parametrů. Měla by vrátit designerům a architektům chuť překvapovat invencí a zároveň podpořit myšlenku, že expozice má mít stručnou a čitelnou výpovědní hodnotu o vystavovateli, aniž by musel stánek obložit kilogramy informačních letáků,“ dodává Fabián.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Dovolená bez problémů? Tak to pozor na peníze, dopravu a exotiku
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které vás ochrání před otravnými telefonáty z call centra
Auta
BMW M5 (G30) oficiálně: Má 600 koní, vypínatelný pohon…
Jak vybrat pneumatiky na auto: Základní otázky a odpovědi
Po Golfu dostal facelift i Volkswagen Golf Sportsvan. Překvapení se nekoná
Další nádherná klasika na scéně. Gunther Werks představuje znovuzrozené Porsche 993
Když máte peníze, automobilky vám vyrobí opravdu cokoliv. Zde je důkaz
Technologie
Intel uvádí procesory generace 8000. První čtyřjádra pro notebooky, Coffee Lake bude později
Král realtimových strategií se vrátí. Microsoft oznámil Age of Empires IV
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Ryzeny Mobile pro notebooky mají integrovanou grafiku „Vega 8“ nebo „Vega 10“
QLED netáhne tak, jak by Samsung chtěl. Špičkové TV proto zlevňuje až o 25 000 Kč
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít