Aura zhodnotí veletržní expozice

18. října 2004, 00:00 - ALEXANDER LUKEŠ
18. října 2004, 00:00

SOUTEŽ Nová soutěž Aura 2004 chce hodnotit veletržní expozice z hlediska celkové marketingové komunikace firmy a efektivity. Nezávislá porota tedy zhodnotí i takzvané "vyzařování" vystavovatele.

Soutěž Aura se zatím uplatnila jen na brněnském výstavišti.

**SOUTEŽ

Nová soutěž Aura 2004 chce hodnotit veletržní expozice z hlediska celkové marketingové komunikace firmy a efektivity. Nezávislá porota tedy zhodnotí i takzvané „vyzařování“ vystavovatele.

Kombinace architektury, marketingu a psychologie - tak lze stručně představit novou veletržní soutěž Aura 2004. Narozdíl od předcházejících soutěží Expo Image a Expo Design hodnotí expozici nejenom z architektonického hlediska, ale především z hlediska celkové podpory marketingové komunikace firmy (vzhledem ke stanoveným cílům). Klade důraz na efektivitu - tedy aby náklady spojené s účastí na veletrhu přinesly žádaný profit. Nezávislá porota složená z architektů (například David Vávra, Vladimír Soukenka, Zdeněk Škrla) a specialistů na marketing hodnotí i takzvané „vyzařování“ vystavovatele, tedy jeho ochotu ke komunikaci s obchodními partnery a zákazníky. Soutěž je dvoukolová. První hodnocení probíhá během příslušného veletrhu a bude nominací na cenu Aura. Druhé kolo je výběrem těch nejlepších z nominovaných expozic ve třech kategoriích podle velikosti výstavní plochy. Podle ředitele Společenstva organizátorů veletržních a výstavních akcí (SOVA) Břetislava Fabiána, který stál u zrodu této soutěže, lze poměrně rychle očekávat rozšíření Aury po celé České republice. Dosud se soutěž uskutečnila na veletrhu Autotec, Mezinárodním strojírenském veletrhu v Brně, na Invexu a plánuje se také na veletrh Mefa/Rehaprotex. Právě iniciování soutěže ze strany brněnské pořadatelské společnosti BVV je podle architekta Jana Konečného nevýhodou, protože akce postrádá stoprocentní nestrannost. Konečný však věří, že soutěž bude mít stimulující efekt a díky tomu se do ní postupně přihlásí více nových subjektů. „Koncem roku budeme chytřejší. Aura si vyzkouší svou úlohu na zbývajících veletrzích v Brně a pokud se osvědčí, nabídneme ji ostatním veletržním správám,“ říká k tomu ředitel SOVA Fabián. „Máme eminentní zájem na tom, aby zde existovala respektovaná a zcela objektivní soutěž, která by pozdvihla české výstavnictví na úroveň evropských parametrů. Měla by vrátit designerům a architektům chuť překvapovat invencí a zároveň podpořit myšlenku, že expozice má mít stručnou a čitelnou výpovědní hodnotu o vystavovateli, aniž by musel stánek obložit kilogramy informačních letáků,“ dodává Fabián.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Auta
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka…
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Kvíz na pátek: Poznáte značku a model auta podle obrázku?
Technologie
Při instalaci nových hlavních verzí Windows 10 se zkrátí doba, kdy zařízení nelze používat
Alza to s elektromobily myslí vážně. Přidává další modely, nabídne levnější vozy i dodávky
AdwCleaner 7.0 odhalí více breberek a skenuje rychleji
Projekt otevřeného ne-x86 počítače žije. Talos II bude ještě letos, s IBM Power9 a za míň
OneDrive rozšiřuje zálohování starších verzí na všechny typy souborů
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít