Atraktivnější vůz už nepotřebuji

13. prosince 2004, 00:00 - (rd)
13. prosince 2004, 00:00

Ředitel společnosti OKsystem Martin Procházka dlouhým jízdám s Audi A6 neholduje. S ČÍM PODNIKÁM Dva roky už řídí jako firemní vůz Audi A6 2,5 TDi quattro Martin Procházka. Jako ředitel IT společnosti OKsystem míří zejména za zákazníky v Praze a jejím okolí.

**Ředitel společnosti OKsystem Martin Procházka dlouhým jízdám s Audi A6 neholduje.

S ČÍM PODNIKÁM

Dva roky už řídí jako firemní vůz Audi A6 2,5 TDi quattro Martin Procházka. Jako ředitel IT společnosti OKsystem míří zejména za zákazníky v Praze a jejím okolí. Ačkoliv se občas vydá i na další zahraniční cestu a nejdále dojel s audi do Amsterdamu, služební automobil nemá na tachometru mnoho kilometrů. Za dva roky, kdy firma auto koupila, najel 42 tisíce kilometrů. A to při jízdách služebních i soukromých. „Nezávidím lidem, kteří najezdí ročně padesát a více tisíc kilometrů,“ vysvětluje Procházka. I když s automobilem příliš nejezdí, audi je prakticky v nejlepší výbavě. Řidič má k dispozici mimo jiné automatickou převodovku Tiptronic, tempomat, xenonová světla a palubní počítač. Výkonnou hudební soustavu, doplněnou o měnič kompaktních disků ocení nejen řidič, ale izbytek posádky. „Nejvíce na Audi A6 oceňuji jeho decentní styl a spolehlivost. Myslím, že je bezpečné a důvěru mi dodává i dostatečná rezerva ve výkonu,“ vyznává se Procházka. Auto mu natolik vyhovuje, že na něm za dva roky nenašel nic, co by mu vadilo. Možná je to i proto, že Audi A6 předcházela řada jiných automobilů. Prošel typickou cestou motoristy od českých automobilů přes sovětská a japonská auta až právě k německé limuzíně. „Kromě toho jsem si při cestách po USA vyzkoušel několik amerických aut. Ale audi je audi,“ konstatuje. OKsystem zakoupil automobil přímou platbou před dvěma lety a ještě další dva roky bude A6 sloužit. Stávající vůz pak pravděpodobně nahradí stejná značka i model ve stejné kategorii. „Nepotřebuji ani větší, ani atraktivnější automobil,“ uzavírá Martin Procházka.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Auta
Španělský sourozenec Škody Kodiaq se bude jmenovat Donosti,…
Reálná spotřeba Bugatti Chiron? Není tak strašná, jak by se mohlo zdát
Rolls-Royce Phantom: Vlastní platforma, přes 130 kg zvukové izolace a komfort létajícího koberce
Kvíz na pátek: Poznáte auta podle fotografie?
Toužíte po luxusní prémiové ojetině? Kalkulace nákladů vás vrátí zpět na zem
Technologie
Microsoft ruší servisní kanály Current Branch a Current Branch for Business [Windows 10]
Konec řízené distribuce. Creators Update byl vypuštěn na všechna kompatibilních zařízení
Ryzen Threadripper byl „delidován“ na videu. Uvnitř se schovává překvapení
WhatsApp stále roste. Denně jej používá miliarda lidí, proteče jím 55 miliard zpráv
USB 3.2 se představuje. Zrychlí na 20 Gb/s i se starými kabely, mohlo by přijít už brzy
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít