Ať žije „pivní“ marketing

03. července 2006, 00:00 - (jas)
03. července 2006, 00:00

Malí výrobci piva požadují zvláštní zákon, který by stanovil, kdo ponese zvýšené náklady systému výkupu a distribuce pivních lahví. Nový typ obalů uvedly na trh Gambrinus, Budějovický Budvar, Staropramen a Starobrno a tak by podle „malých“ měly logicky zaplatit vícenáklady právě ony.

Velcí hráči zase oponují, že mají právo přijít s novými obaly.

Ačkoliv Profit ve většině případů stojí na straně „malých“, v tomto případě bych se přiklonil na stranu druhou. Uvedení nových zakulacených zelených lahví hodnotím jako povedený marketingový tah. Nový obal se mi líbí, a zatímco jsem dříve lahváče ignoroval, teď si občas, „bohužel ke tvaru svého těla“, dám říci. Případné placení „odškodného“ bych ponechal na vzájemné dohodě mezi obchodníkem a pivovarem. Bernard už má také nějaký čas speciální typ lahve a zdá se mi, že na tomto kroku spíše vydělal než naopak.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče