Ať žije „pivní“ marketing

03. července 2006, 00:00 - (jas)
03. července 2006, 00:00

Malí výrobci piva požadují zvláštní zákon, který by stanovil, kdo ponese zvýšené náklady systému výkupu a distribuce pivních lahví. Nový typ obalů uvedly na trh Gambrinus, Budějovický Budvar, Staropramen a Starobrno a tak by podle „malých“ měly logicky zaplatit vícenáklady právě ony.

Velcí hráči zase oponují, že mají právo přijít s novými obaly.

Ačkoliv Profit ve většině případů stojí na straně „malých“, v tomto případě bych se přiklonil na stranu druhou. Uvedení nových zakulacených zelených lahví hodnotím jako povedený marketingový tah. Nový obal se mi líbí, a zatímco jsem dříve lahváče ignoroval, teď si občas, „bohužel ke tvaru svého těla“, dám říci. Případné placení „odškodného“ bych ponechal na vzájemné dohodě mezi obchodníkem a pivovarem. Bernard už má také nějaký čas speciální typ lahve a zdá se mi, že na tomto kroku spíše vydělal než naopak.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít