Apple umí být „in“

16. července 2007, 00:00 - (jan)
16. července 2007, 00:00

Společnost Apple se přesunuje od výpočetní ke spotřební elektronice, a na co sáhne, to se jí daří. Veleúspěšný iPod toho budiž důkazem. Přehrávač se stal hitem a ovládl trh. Také pro českého teenagera, který chce být „in“, je dnes iPod s charakteristickými bílými sluchátky nutností.

A to dokonce natolik, že si někteří méně movití bílá sluchátka kupují i k obyčejným levným přehrávačům. Nyní Apple zaútočil na poli mobilů. iPhonem pobláznil Ameriku a je jen otázkou času, kdy šílenství dorazí i k nám.

Podle prvních recenzí je to kvalitní, tak trochu jiný předražený mobil s dokonalým designem. Nakolik bude revoluční, ukáže až čas. Protože však síla Apple spočívá vedle nesporné kvality v dokonalém marketingu, můžete se vsadit, že i v Česku uspěje. A majitel iPhonu bude největším frajerem ve třídě.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče