Apple umí být „in“

16. července 2007, 00:00 - (jan)
16. července 2007, 00:00

Společnost Apple se přesunuje od výpočetní ke spotřební elektronice, a na co sáhne, to se jí daří. Veleúspěšný iPod toho budiž důkazem. Přehrávač se stal hitem a ovládl trh. Také pro českého teenagera, který chce být „in“, je dnes iPod s charakteristickými bílými sluchátky nutností.

A to dokonce natolik, že si někteří méně movití bílá sluchátka kupují i k obyčejným levným přehrávačům. Nyní Apple zaútočil na poli mobilů. iPhonem pobláznil Ameriku a je jen otázkou času, kdy šílenství dorazí i k nám.

Podle prvních recenzí je to kvalitní, tak trochu jiný předražený mobil s dokonalým designem. Nakolik bude revoluční, ukáže až čas. Protože však síla Apple spočívá vedle nesporné kvality v dokonalém marketingu, můžete se vsadit, že i v Česku uspěje. A majitel iPhonu bude největším frajerem ve třídě.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče