Analytici se v odhadech prodeje iPad neshodnou

01. února 2010, 13:01 - ITE, <a href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
01. února 2010, 13:01

Podobně jako u dohadů a diskuzí, zda je iPad přelomovou novinkou, logickou evolucí nebo pouze draze prodaným kusem zbytečné elektroniky, ani v případě prvních odhadů prodeje iPad v prvním roce nepanuje konsenzus.

Autor: Apple

Analytici Wall Street, kteří se na iPad zaměřili hlavně kvůli tomu, aby odhadli možnost růstu akcií v společností v oboru se v podstatě rozdělili na několik skupin.

První označuje iPad za rizikový produkt, který nemusí být dostatečně zhodnocen, jiná praví, že iPad má rozhodně potenciál a jen není jasné, jak velký, další mají jasno a proklamují, že iPad je další z vítězů společnosti Apple.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče