Analytici se v odhadech prodeje iPad neshodnou

01. února 2010, 13:01 - ITE, <a href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
01. února 2010, 13:01

Podobně jako u dohadů a diskuzí, zda je iPad přelomovou novinkou, logickou evolucí nebo pouze draze prodaným kusem zbytečné elektroniky, ani v případě prvních odhadů prodeje iPad v prvním roce nepanuje konsenzus.

Autor: Apple

Analytici Wall Street, kteří se na iPad zaměřili hlavně kvůli tomu, aby odhadli možnost růstu akcií v společností v oboru se v podstatě rozdělili na několik skupin.

První označuje iPad za rizikový produkt, který nemusí být dostatečně zhodnocen, jiná praví, že iPad má rozhodně potenciál a jen není jasné, jak velký, další mají jasno a proklamují, že iPad je další z vítězů společnosti Apple.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít