Altea má možnost daňového odpočtu

29. listopadu 2004, 00:00 - (eha)
29. listopadu 2004, 00:00

AUTO PRO PODNIKÁNÍ Možnost odpočtu DPH přináší úsporu desítek tisíc korun. Podmiňuje ji ale pevná přepážka v kabině. Mezi vozy, do kterých je možné tuto stěnu montovat, se nově zařadil Seat Altea.

AUTO PRO PODNIKÁNÍ Možnost odpočtu DPH přináší úsporu desítek tisíc korun. Podmiňuje ji ale pevná přepážka v kabině. Mezi vozy, do kterých je možné tuto stěnu montovat, se nově zařadil Seat Altea. Sportovně vyhlížející Španěl byl dosud určen jen běžným zájemcům, přesto se prodával dobře. Mezi červnem a zářím se zařadil na druhé místo v segmentu kompaktních vanů v kategorii osobních aut. Seat nyní, aby uspěl i u podnikatelů, nabídl možnost takzvané verze N1, která dovoluje odpočet devatenácti procent daně z přidané hodnoty. Základní verze poháněná zážehovým motorem 1.6/75 kW se tak prodává za 412 900 korun bez DPH. Altea ve verzi N1 má čtyři místa pro cestující a prostor pro náklad oddělený od interiéru zmíněnou pevnou přepážkou. Ta však díky mřížování v horní části téměř neomezuje výhled dozadu. V přepážce, za kterou si zákazník připlatí 17 900 korun (bez DPH), auta je navíc vyklápěcí okénko, kryjící průvlak do interiéru vozu, takže v případě potřeby lze přepravovat i poměrné dlouhé štíhlé předměty. Užitečná hmotnost verze N1 činí až 450 kg (v závislosti na motoru a výbavě), což prý spolu s nákladovým prostorem o objemu přes 400 litrů dělá z této verze užitečného společníka nejrůznějších řemeslníků a podnikatelů, kteří potřebují vůz pro transport nákladu i komfortní, rychlou a bezpečnou přepravu osob. Za SEAT Altea N1 lze připojit brzděný přívěs o hmotnosti až 1400 kilogramů. Silnou stránkou Altey N1 je škála moderních motorů. Nabídka zahrnuje čtyřválec s přímým vstřikováním benzinu do válců 2.0 FSI o výkonu 110 kW/150 k a menší čtyřválec objemu 1,6 l a výkonu 75 kW/102 k. Na zájemce o vznětové motory čekají turbodiesely 2.0 TDI (103kW/140 k) a 1.9 TDI (77 kW/105 k). JAKOU MÁ VÝBAVU**

Základní verze Altea N1 má ve standardní výbavě např. protiblokovací systém brzd ABS, čelní boční i průběžné hlavové airbagy, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, nastavitelný volant, elektrické ovládání předních oken nebo dálkově ovládané centrální zamykání.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Nejzadluženější státy světa
Když v cizině nabouráme, nebo nám auto ukradnou
Srovnaní cen potravin, nápojů a taxi v nejoblíbenějších dovolenkových destinacích
3x z poradny: vytýkací dopis, jak čerpat dovolenou, daň z příjmu
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
Auta
Retro na neděli: Dixi DA-1 3/15 slaví 90 let jako vůbec…
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Technologie
Archos 50 Saphir: odolný obrněnec s velkým akumulátorem (recenze)
AMD neotevře kód své analogie Intel ME. Secure Processor zůstane „blackboxem“
Mapy.cz pro Android jsou kompletně offline včetně plánování tras
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka vyhnout
Intel se po IoT stahuje i z nositelné elektroniky. Celé oddělení tento měsíc zrušil
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít