Aktuálně

08. září 2008, 08:00 - Erich Handl
08. září 2008, 08:00

Aktuálně ze světa aut.

Peugeot uvažuje o další značce

Francouzská automobilka PSA Peugeot Citroen uvažuje o vytvoření nové značky pro své nízkonákladové vozy v Evropě. Firma podle dostupných informací přemýšlí o dovozu budoucích nízkonákladových modelů do západní Evropy a hledá pro tyto vozy novou značku, aby nepoškodila image tradičních značek Peugeot a Citroen. Jednou z možností je údajně i použití některé z existujících značek, které firma vlastní, jako je například Talbot.

Mezi navigacemi vede Mio

Nejprodávanější navigace GPS ve střední a východní Evropě je značka Mio. Ukázal to průzkum analytické společnosti Canalys. Značka Mio vznikla v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. V současné době zaměstnává 1500 lidí po celém světě, z čehož 700 pracuje ve výzkumu a vývoji. Ústředí této společnosti pro střední a východní Evropu je v Polsku.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít