Aktuálně

08. září 2008, 08:00 - Erich Handl
08. září 2008, 08:00

Aktuálně ze světa aut.

Peugeot uvažuje o další značce

Francouzská automobilka PSA Peugeot Citroen uvažuje o vytvoření nové značky pro své nízkonákladové vozy v Evropě. Firma podle dostupných informací přemýšlí o dovozu budoucích nízkonákladových modelů do západní Evropy a hledá pro tyto vozy novou značku, aby nepoškodila image tradičních značek Peugeot a Citroen. Jednou z možností je údajně i použití některé z existujících značek, které firma vlastní, jako je například Talbot.

Mezi navigacemi vede Mio

Nejprodávanější navigace GPS ve střední a východní Evropě je značka Mio. Ukázal to průzkum analytické společnosti Canalys. Značka Mio vznikla v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. V současné době zaměstnává 1500 lidí po celém světě, z čehož 700 pracuje ve výzkumu a vývoji. Ústředí této společnosti pro střední a východní Evropu je v Polsku.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče