Aktuálně

08. září 2008, 08:00 - Erich Handl
08. září 2008, 08:00

Aktuálně ze světa aut.

Peugeot uvažuje o další značce

Francouzská automobilka PSA Peugeot Citroen uvažuje o vytvoření nové značky pro své nízkonákladové vozy v Evropě. Firma podle dostupných informací přemýšlí o dovozu budoucích nízkonákladových modelů do západní Evropy a hledá pro tyto vozy novou značku, aby nepoškodila image tradičních značek Peugeot a Citroen. Jednou z možností je údajně i použití některé z existujících značek, které firma vlastní, jako je například Talbot.

Mezi navigacemi vede Mio

Nejprodávanější navigace GPS ve střední a východní Evropě je značka Mio. Ukázal to průzkum analytické společnosti Canalys. Značka Mio vznikla v květnu 2002 a nyní působí na Tchaj-wanu, v Číně, Evropě, Severní Americe, Austrálii, Japonsku a Jižní Koreji. V současné době zaměstnává 1500 lidí po celém světě, z čehož 700 pracuje ve výzkumu a vývoji. Ústředí této společnosti pro střední a východní Evropu je v Polsku.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče