Akademie Profitu o marketingu

30. října 2006, 00:00 - (eha)
30. října 2006, 00:00

V pražském Kongresovém centru se v pátek konala Podnikatelská akademie týdeníku Profit. Konference, které se zúčastnilo padesát majitelů firem, se zaměřila na otázky marketingových strategií, finančního plánování a efektivního řízení. Své zkušenosti posluchačům předávali renomovaní odborníci ze společností IBM, KPMG, ČSOB a firmy RobertNemec.

com. „Neprodávejte, ale naplňujte přání svých zákazníků,“ řekl přítomným Robert Němec. Akce byla zakončena rautem, na němž měli účastníci možnost setkat se s potenciálními obchodními partnery.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče