Agentura OMD slavila úspěchy na reklamním festivalu v Cannes

29. června 2011, 18:54 - red
29. června 2011, 18:54

Již 58. ročník nejvýznamnějšího reklamního festivalu světa Cannes Lions, který je spojen s oceňováním nejlepších reklamních prací, se letos konal ve dnech 19. – 25. června. Jasným vítězem se stala mediální agentura OMD. Z festivalu si odnesla jednoho Zlatého lva, dva Stříbrné lvy a pět Bronzových lvů, tedy daleko více trofejí než jakákoli jiná síť agentur.

 Foto: OMD

 Světová síť mediálních agentur OMD v uplynulém roce dosáhla explozívního nárůstu vstupů v médiích. Na společném úspěchu se přitom podílejí pobočky z celé sítě a ze široké škály nejrůznějších trhů světa. Do budoucna očekává OMD další růst, mimo jiné díky nově utvořenému Light Teamu, jehož úkolem je stimulace nových skvělých nápadů a vizí v rámci agentury. Vynikající výsledky z Cannes potvrzují, jak se vyplácí investovat do kreativity, péče o špičkové talenty a do snah odvádět tu nejlepší práci.

Zlatého lva získala londýnská pobočka OMD Manning Gottlieb v kategorii Nejlepší použití značky za svoji „GT Academy“ pro Nissan a Sony PlayStation. Dále získala dva Stříbrné lvy v kategoriích Nejlepší integrovaná kampaň a Nejlepší využití integrovaných médií za „The Megane Experiment“ pro Renault.

Pět Bronzových lvů získaly pobočky OMD v Londýně, v Sydney, v Santo Domingu, New Yorku a Portoriku.

„Tento výsledek by byl báječný i v kterémkoli jiném roce,“ uvedl Jan Pfeifer, ředitel OMD Česká republika. “Letos jsme dosáhli 34% zvýšení počtu mediálních vstupů, a tak jsme dvojnásobně hrdí na uznání, jakého se nám dostalo,” dodává.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít