Agentura má krajskému městu zlepšit pověst

14. května 2007, 00:00 - admin
14. května 2007, 00:00

Karlovy Vary si chtějí vylepšit svou pověst. K tomu by jim měly pomoci najaté reklamní agentury, které by měly vzejít z výběrového řízení. Město si v něm chce vybrat jednu agenturu na propagaci v Česku a druhou na zviditelňování města v zahraničí. Za to by jim mělo během roku zaplatit 2,8 milionu korun.

Město si chce vybírat z přibližně 30 domácích firem, které jsou členy asociace agentur působících v public relations. S vybranými firmami uzavře smlouvu zatím na jeden rok. Podle Keřky vede magistrát k tomuto kroku snaha přilákat do karlovarských lázní co nejvíce návštěvníků z domova i ze zahraničí. „Ačkoli mě osobně to nevadí, mnoho lidí vnímá Karlovy Vary jako ruské město. To ale není tak úplně pravda. Chtěli bychom například, aby je lidé chápali jako mezinárodní lázně,“ uvedl Keřka.

Obdobně by měly zlepšit prestiž města také nové internetové stránky, jež by nahradily současné. Jejich tvůrce a správce na dobu čtyř let chce město rovněž najít ve výběrovém řízení.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče