Agentura má krajskému městu zlepšit pověst

14. května 2007, 00:00 - admin
14. května 2007, 00:00

Karlovy Vary si chtějí vylepšit svou pověst. K tomu by jim měly pomoci najaté reklamní agentury, které by měly vzejít z výběrového řízení. Město si v něm chce vybrat jednu agenturu na propagaci v Česku a druhou na zviditelňování města v zahraničí. Za to by jim mělo během roku zaplatit 2,8 milionu korun.

Město si chce vybírat z přibližně 30 domácích firem, které jsou členy asociace agentur působících v public relations. S vybranými firmami uzavře smlouvu zatím na jeden rok. Podle Keřky vede magistrát k tomuto kroku snaha přilákat do karlovarských lázní co nejvíce návštěvníků z domova i ze zahraničí. „Ačkoli mě osobně to nevadí, mnoho lidí vnímá Karlovy Vary jako ruské město. To ale není tak úplně pravda. Chtěli bychom například, aby je lidé chápali jako mezinárodní lázně,“ uvedl Keřka.

Obdobně by měly zlepšit prestiž města také nové internetové stránky, jež by nahradily současné. Jejich tvůrce a správce na dobu čtyř let chce město rovněž najít ve výběrovém řízení.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče