Aby vaše děti byly vidět

01. června 2012, 14:12 - Naděžda Kubalíková
01. června 2012, 14:12

3M

Používat v každodenním životě reflexní doplňky jako běžnou součást oděvu není v Česku stále samozřejmostí. Tři neziskové organizace – Nadace Partnerství, Pražské matky a Oživení – proto uspořádaly pro žáky a studenty fotografickou soutěž, jejímž generálním partnerem je společnost 3M.
„Účastníkům jsme poslali reflexní materiály a nechali čistě na nich, jak je ke zviditelnění využijí. Do soutěže se přihlásilo 34 škol z celé republiky, ze školních kol postoupilo 157 fotografií. Do finále postoupilo 30 fotografií, z nichž porota vybírala vítěze,“ uvedla koordinátorka soutěže Barbora Kolárová z Nadace Partnerství. Na snímku předává Kamil Koláček ze společnosti 3M zvláštní cenu za inovativní přístup ke ztvárnění tématu bezpečnosti Adéle Kviderové ze ZŠ Přeštice.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče