Aby vaše děti byly vidět

01. června 2012, 14:12 - Naděžda Kubalíková
01. června 2012, 14:12

3M

Používat v každodenním životě reflexní doplňky jako běžnou součást oděvu není v Česku stále samozřejmostí. Tři neziskové organizace – Nadace Partnerství, Pražské matky a Oživení – proto uspořádaly pro žáky a studenty fotografickou soutěž, jejímž generálním partnerem je společnost 3M.
„Účastníkům jsme poslali reflexní materiály a nechali čistě na nich, jak je ke zviditelnění využijí. Do soutěže se přihlásilo 34 škol z celé republiky, ze školních kol postoupilo 157 fotografií. Do finále postoupilo 30 fotografií, z nichž porota vybírala vítěze,“ uvedla koordinátorka soutěže Barbora Kolárová z Nadace Partnerství. Na snímku předává Kamil Koláček ze společnosti 3M zvláštní cenu za inovativní přístup ke ztvárnění tématu bezpečnosti Adéle Kviderové ze ZŠ Přeštice.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče