Aby vaše děti byly vidět

01. června 2012, 14:12 - Naděžda Kubalíková
01. června 2012, 14:12

3M

Používat v každodenním životě reflexní doplňky jako běžnou součást oděvu není v Česku stále samozřejmostí. Tři neziskové organizace – Nadace Partnerství, Pražské matky a Oživení – proto uspořádaly pro žáky a studenty fotografickou soutěž, jejímž generálním partnerem je společnost 3M.
„Účastníkům jsme poslali reflexní materiály a nechali čistě na nich, jak je ke zviditelnění využijí. Do soutěže se přihlásilo 34 škol z celé republiky, ze školních kol postoupilo 157 fotografií. Do finále postoupilo 30 fotografií, z nichž porota vybírala vítěze,“ uvedla koordinátorka soutěže Barbora Kolárová z Nadace Partnerství. Na snímku předává Kamil Koláček ze společnosti 3M zvláštní cenu za inovativní přístup ke ztvárnění tématu bezpečnosti Adéle Kviderové ze ZŠ Přeštice.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít