Menu Zavřít

555 milionů za 5 let

4. 9. 2007
Autor: Euro.cz

Nadace ČEZ

BRAND24

Nadace ČEZ, která letos v srpnu oslavila pětileté výročí, rozdělila za dobu své existence 555,3 milionu korun. Zatímco dvě třetiny všech prostředků v roce 2002 šly do oblastí postižených záplavami, od roku 2003 již nadace rozvíjela svou vlastní filantropickou strategii s důrazem na děti a mládež, hendikepované a regionální rozvoj. Od svého založení má Nadace ČEZ tři hlavní pilíře podpory: výstavbu dětských a sportovních Oranžových hřišť, interaktivní putovní Oranžové kolo přispívající na vybrané místní organizace a rozvoj regionů. V letech 2004 a 2005 kromě toho nadace vyhlásila krátkodobé projekty Oranžové auto - příspěvek na pořízení speciálních vozidel pro přepravu postižených osob) a Oranžové dílny - příspěvek na vybavení tvořivých dílen zaměřených na osobnostní rozvoj nadaných dětí.
„Skupina ČEZ si uvědomuje, že její činnost a přítomnost ovlivňuje stovky měst a obcí. Prostřednictvím Nadace ČEZ buduje dobré sousedské vztahy v regionech, kde je její přítomnost zásadní,“ vysvětluje Soňa Křítková, místopředsedkyně správní rady Nadace ČEZ.
„Neutuchající zájem obcí o Oranžová hřiště je pro nás signálem, že tento projekt vyplňuje prázdné místo v nadačním sektoru. Spíše uvažujeme o tom, jak jej zdokonalit, příští rok bychom se mohli dočkat jubilejního stého hřiště,“ dodala Lucie Speratová pověřená řízením nadace.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).