3DTV se prodávají hůře - lidem chybí motivace

16. srpna 2010, 14:09 - ILE, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
16. srpna 2010, 14:09

Přestože ještě v červnu bylo možné konstatovat, že televizory s podporou 3D projekce se prodávají podle předpokladů výrobců, o dva měsíce později se zdá, že se jednalo až o příliš optimistická slova.

Autor: sxc.hu

Prodej 3D televizorů se totiž začíná zadrhávat. Neznamená to sice, že by se objem prodejů snižoval nebo stagnoval (zde je třeba podotknout, že prodeje jsou stále velmi vysoké), ale spíše to, že obchodníci nejsou schopni využívat celý potenciál trhu. A to z důvodu, který je velmi prozaický. Lidem chybí motivace, neboť pobouznění Avatarem již pominulo a 3D televizní vysílání není natolik přesvědčivé, aby běžný zákazník připlatil za nadstandardní funkci.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče