3DTV se prodávají hůře - lidem chybí motivace

16. srpna 2010, 14:09 - ILE, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
16. srpna 2010, 14:09

Přestože ještě v červnu bylo možné konstatovat, že televizory s podporou 3D projekce se prodávají podle předpokladů výrobců, o dva měsíce později se zdá, že se jednalo až o příliš optimistická slova.

Autor: sxc.hu

Prodej 3D televizorů se totiž začíná zadrhávat. Neznamená to sice, že by se objem prodejů snižoval nebo stagnoval (zde je třeba podotknout, že prodeje jsou stále velmi vysoké), ale spíše to, že obchodníci nejsou schopni využívat celý potenciál trhu. A to z důvodu, který je velmi prozaický. Lidem chybí motivace, neboť pobouznění Avatarem již pominulo a 3D televizní vysílání není natolik přesvědčivé, aby běžný zákazník připlatil za nadstandardní funkci.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče