1 balení = 1 vakcína

26. března 2010, 16:51 - David Kasl
26. března 2010, 16:51

Procter & Gamble

Splečnost Procter & Gamble zahájila druhý ročník kampaně značky Pampers a fondu ohrožených dětí UNICEF, která podporuje boj proti mateřskému a novorozeneckému tetanu v rozvojových zemích. Během prvního ročníku iniciativy na přelomu let 2008 a 2009 se podařilo získat finanční prostředky na nákup 1,4 milionu vakcín proti tetanu. Kampaň probíhá od 1. března do 30. června. Na snímku zleva manažer pro externí vztahy společnosti Procter & Gamble Ivan Krejčí, výkonná ředitelka UNICEF pro Českou republiku Pavla Gomba, patronky projektu Alice Bendová a Bára Basiková, moderátorka Lucie Koňaříková a Martin Jarolímek, který kampaň odborně zaštiťuje.

Mohlo by vás zajímat

Finance
6 tipů, jak co nejlevněji vyměnit peníze v zahraničí na dovolené
Kde všude můžete v Česku prohlásit: „Zaplatím to bitcoinem“
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Vyřizování dětského pasu nenechávejte na poslední chvíli. Rychlopas se prodraží.
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
Auta
Prohlédli jsme si nový Opel Grandland X. Jak prostorný je…
Škoda vyrobila už šest milionů Octavií
Na prodej je krásná Škoda 130 RS. Její cena vás ale pravděpodobně nepotěší
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid jezdí za 1,4 litru na 100 km
Škoda Citigo má i po faceliftu pořád co nabídnout (první jízdní dojmy)
Technologie
Facebook ovládá celý svět. Má již 2 miliardy uživatelů
Tip: Jak skrýt ikonu Windows Defenderu v oznamovací oblasti? [Windows 10]
Ve Windows Storu se objevil neoficiální, ale funkcemi nabitý klient pro Google Play Music
Objevily se těžní verze Radeonů Polaris. Na trh se vrací RX 470, někdy i s výstupy
Den D přišel. Evropská komise udělila Googlu rekordní pokutu 2,42 miliardy eur
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít