Article, show

1 balení = 1 vakcína

26. března 2010, 16:51 - David Kasl
26. března 2010, 16:51

Procter & Gamble

Splečnost Procter & Gamble zahájila druhý ročník kampaně značky Pampers a fondu ohrožených dětí UNICEF, která podporuje boj proti mateřskému a novorozeneckému tetanu v rozvojových zemích. Během prvního ročníku iniciativy na přelomu let 2008 a 2009 se podařilo získat finanční prostředky na nákup 1,4 milionu vakcín proti tetanu. Kampaň probíhá od 1. března do 30. června. Na snímku zleva manažer pro externí vztahy společnosti Procter & Gamble Ivan Krejčí, výkonná ředitelka UNICEF pro Českou republiku Pavla Gomba, patronky projektu Alice Bendová a Bára Basiková, moderátorka Lucie Koňaříková a Martin Jarolímek, který kampaň odborně zaštiťuje.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Zisky mobilních operátorů? Přes 10 miliard korun ročně
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Kdy jsou vaše peníze na internetbanking v ohrožení?
Konec vesnických prodejen? Vyřeší jejich ztrátovost dotace?
"Bude to dobrý rok," banky a stavební spořitelny počítají výsledky v polovině roku 2017
Auta
Škoda odstartovala sériovou výrobu modelu Karoq. První…
První autonomní Kamaz bude nasazen během fotbalového mistrovství
Po Francii chce prodej aut se spalovacím motorem zakázat také Velká Británie
Galerie na středu: Na tyto tříválce vám nestačí ani půl milionu
Německo chce neupraveným autům z aféry Dieselgate odebrat registraci
Technologie
Podoba referenčního Radeonu RX Vega je venku. AMD ho chce stavět proti GTX 1080
Ransomware v posledních dvou letech vydělal přes 25 milionů dolarů
Chrome 60 lepí 40 děr a podporuje Touch Bar na nových Macboocích Pro
Core i7-8700K má prý turbo 4,7 GHz. I při zátěži šesti jader může běžet nad 4 GHz
Web si oddychne. Adobe plánuje ukončit vývoj a podporu a Flashe v roce 2020
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít