1 balení = 1 vakcína

26. března 2010, 16:51 - David Kasl
26. března 2010, 16:51

Procter & Gamble

Splečnost Procter & Gamble zahájila druhý ročník kampaně značky Pampers a fondu ohrožených dětí UNICEF, která podporuje boj proti mateřskému a novorozeneckému tetanu v rozvojových zemích. Během prvního ročníku iniciativy na přelomu let 2008 a 2009 se podařilo získat finanční prostředky na nákup 1,4 milionu vakcín proti tetanu. Kampaň probíhá od 1. března do 30. června. Na snímku zleva manažer pro externí vztahy společnosti Procter & Gamble Ivan Krejčí, výkonná ředitelka UNICEF pro Českou republiku Pavla Gomba, patronky projektu Alice Bendová a Bára Basiková, moderátorka Lucie Koňaříková a Martin Jarolímek, který kampaň odborně zaštiťuje.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče