1 balení = 1 vakcína

26. března 2010, 16:51 - David Kasl
26. března 2010, 16:51

Procter & Gamble

Splečnost Procter & Gamble zahájila druhý ročník kampaně značky Pampers a fondu ohrožených dětí UNICEF, která podporuje boj proti mateřskému a novorozeneckému tetanu v rozvojových zemích. Během prvního ročníku iniciativy na přelomu let 2008 a 2009 se podařilo získat finanční prostředky na nákup 1,4 milionu vakcín proti tetanu. Kampaň probíhá od 1. března do 30. června. Na snímku zleva manažer pro externí vztahy společnosti Procter & Gamble Ivan Krejčí, výkonná ředitelka UNICEF pro Českou republiku Pavla Gomba, patronky projektu Alice Bendová a Bára Basiková, moderátorka Lucie Koňaříková a Martin Jarolímek, který kampaň odborně zaštiťuje.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít