Změna prošla. Ale jen s kolejemi

12. srpna 2013, 00:00 -
12. srpna 2013, 00:00

Masarykovo nádraží Masarykovo nádraží je jedinou lokalitou ze tří zmiňovaných, která má schválenu změnu územního plánu. Zastupitelé jí dali po deseti letech projednávání zelenou letos v červnu poté, co si primátor Hudeček vyvzdoroval proti městské části Praha 1, některým svým kolegům a developerovi zachování rezervy pro další dvě koleje plánované rychlodráhy do Kladna. U Masarykova nádraží se chystá stavět společnost Penta, která v roce 2011 získala od společnosti ING 80procentní podíl ve společnosti ve firmě Masaryk Station Investment. Ta ovládá 66 procent společnosti Masaryk Station Development. Zbývající podíl ve společném podniku založeném pro rozvoj lokality drží České dráhy. „Máme zájem o ty pozemky, které určil územní plán k výstavbě. Celkově by se mělo jednat o přibližně 2,5 hektaru. Předpokládáme, že bychom postavili zhruba 70 až 80 tisíc metrů čtverečních hrubé podlažní plochy. Očekávaná výše investice by měla dosáhnout 150 až 200 milionů eur,“ říká mluvčí Penty Martin Danko. Firmu zajímají především pozemky v ulici Na Florenci, kde dostavuje pětimiliardový komplex Florentinum.

Po deseti letech diskusí je Masaryčka prvním nádražím v centru města, kde se smí stavět

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče