Vy a Makro

17. března 2014, 00:00 -
17. března 2014, 00:00

MAKRO Společnost Makro Cash & Carry oslavila 50 let od otevření první prodejny v německém Mülheimu. Firma se v současnosti odklání od tradičního byznys modelu typu cash and carry a orientuje se na nové formy distribuce. Posiluje individuální obchodní přístup, zaměřuje se na podporu podnikatelů a klade důraz na image segmentu malého a středního podnikání. Změnu konceptu by měla podtrhnout nová značka Vy & Makro, která akcentuje individuální přístup k zákazníkům. Dort v podobě nového loga rozkrojili společně Axel Hluchy, generální ředitel Makro Cash & Carry ČR (vpravo), a Jan Žák, ředitel nákupu.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče