Vy a Makro

17. března 2014, 00:00 -
17. března 2014, 00:00

MAKRO Společnost Makro Cash & Carry oslavila 50 let od otevření první prodejny v německém Mülheimu. Firma se v současnosti odklání od tradičního byznys modelu typu cash and carry a orientuje se na nové formy distribuce. Posiluje individuální obchodní přístup, zaměřuje se na podporu podnikatelů a klade důraz na image segmentu malého a středního podnikání. Změnu konceptu by měla podtrhnout nová značka Vy & Makro, která akcentuje individuální přístup k zákazníkům. Dort v podobě nového loga rozkrojili společně Axel Hluchy, generální ředitel Makro Cash & Carry ČR (vpravo), a Jan Žák, ředitel nákupu.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Konec kvót na cukr - hrozba, nebo příležitost pro naše cukrovary?
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Auta
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let…
Porsche 911 GT2 RS údajně zajede Nordschleife pod sedm minut
Další ukázka hlavní výhody elektromobilů v praxi. Tesla ovládla největší drag race
Kviz: Poznáte tato známá americká auta?
Chystá se další velký sportovní sedan. Lexus už brzy ukáže LS F s výkonem 600 koní
Technologie
Intel prý chystá už i dvoujádrové Kaby Lake-X, extrémní Core i3 pro platformu X299
Nvidia nabízí levnější Shield TV. V balení však nemá gamepad
Jedna z nejlepších hororových her je teď zdarma. Stáhněte si Outlast
Nordic Telecom letos vypne CDMA. Než vybuduje LTE, přesune zákazníky k O2
Malý iPhone SE nebyl nikdy takhle levný. Operátoři šli s cenou výrazně níž než Apple
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít