Vy a Makro

17. března 2014, 00:00 -
17. března 2014, 00:00

MAKRO Společnost Makro Cash & Carry oslavila 50 let od otevření první prodejny v německém Mülheimu. Firma se v současnosti odklání od tradičního byznys modelu typu cash and carry a orientuje se na nové formy distribuce. Posiluje individuální obchodní přístup, zaměřuje se na podporu podnikatelů a klade důraz na image segmentu malého a středního podnikání. Změnu konceptu by měla podtrhnout nová značka Vy & Makro, která akcentuje individuální přístup k zákazníkům. Dort v podobě nového loga rozkrojili společně Axel Hluchy, generální ředitel Makro Cash & Carry ČR (vpravo), a Jan Žák, ředitel nákupu.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče