Vítězné trofeje z Česka

Naděžda Kubalíková 28. května 2012, 13:25
28. května 2012, 13:25

Lasvit

Trofeje pro celkové vítěze cyklistického závodu Tour de France navrhla a vyrobila česká firma Lasvit, výrobce unikátních designových svítidel a světelných plastik ze skla. Na návrhu trofejí se pod vedením šéfdesignéra Škody Auto Jozefa Kabaně spolupodíleli německý designér Lars Kemper a Peter Olah ze Slovenska. Artefakty, které váží zhruba dva kilogramy, pocházejí z rukou sklářů z Nového Boru a jsou vytvořeny vždy z jednoho kusu křišťálového skla, které je ručně foukané a následně opracované ručním broušením. „Spolupráce s firmou Škoda Auto, navíc pro tak prestižní sportovní událost, jakou je závod Tour de France, pro nás byla prestižní zakázkou. Naše produkce staví na slavné tradici českého uměleckého sklářského řemesla s více než tisíciletou historií,“ uvedl ke spolupráci obchodní ředitel společnosti Lasvit Aleš Stýblo.

Čekání na vraždu Pavel Páral

Musíte si přečíst

Sumsung zvýšil zisk o 18 procent, zůstává jedničkou…

Obama o Clintonové: Na funkci prezidenta nebyl nikdo…

O2 zvýšila zisk o desetinu, mobilních zákazníků ale…

Komentář: Vyhánění čerta Robejškem

Orbán: Migranti jsou jako jed. Rizikem je i jediný

Centrální herna dráždí. Plán Vsetína prověřuje…

Eva Liba: Snapchat nepochopí nikdo nad 30 let
Nejrychleji rostoucí sociální síť světa Snapchat sází jen na mladé, pro starší je extrémně nepřístupná. Microsoft ani Google to nedotáhli tak daleko, říká v pořadu Euro TV Eva Liba, social media manager společnosti Coca-Cola.
Zhlédnout další videa