Užíváme si péče našeho obchodníka

19. května 2014, 00:00 -
19. května 2014, 00:00

Možná jejich oblečení máte dnes na sobě. Společnost LPP Retail Czech Republic nabízí módu hned pěti značek, z nichž na dospělé míří především Reserved a Mohito. Své produkty distribuují zejména prostřednictvím vlastních značkových prodejen, které jsou obvykle umístěny v nákupních centrech, a proto potřebují být všichni stále ve spojení. „Vodafone je naším spolehlivým partnerem ve světě mobilní komunikace už pět let,“ pochvaluje si office manažerka Jana Matysová.

* Jak se vlastně společnost LPP ocitla v České republice?

LPP Retail Czech Republic je dceřinou společností LPP SA, která se zabývá navrhováním, výrobou a distribucí oblečení. První obchod pod značkou Reserved otevřela mateřská společnost v roce 2000, za rok jich už měla čtyřiadvacet. Dnes prodává své výrobky pod značkami Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay ve více než jedenácti stech obchodech na území dvanácti zemí střední a východní Evropy. V Česku vznikla společnost LPP Retail Czech Republic před dvanácti lety. V současné době provozuje napříč republikou více než 65 prodejen, v nichž zaměstnává přes sedm stovek zaměstnanců.

* S jakou strategií vstoupila firma na trh?

Pro své podnikání si společnost zvolila tři základní pravidla: navrhování kolekcí podle nejnovějších módních trendů, vývoj efektivních distribučních kanálů po celé Evropě na základě jednotlivých konceptů obchodů a rozvíjení činností zaměřených na posílení pozic značek na trhu.

* Jak došlo k vaší spolupráci s Vodafonem?

Před více než čtyřmi lety jsme oslovili Vodafone, aby nám předložil nabídku na poskytování mobilních služeb. Důvod byl jasný – úspora nákladů. Vodafone nám tehdy nabídl OneNet a teprve tehdy jsme pochopili, že přechodem k novému operátorovi můžeme nejenom ušetřit, ale dostat i péči, kterou bychom jinde neměli.

* Co se pod zmiňovanou péčí skrývá?

K řešení OneNet jsme dostali i svého vlastního „obchoďáka“, na něhož se můžeme kdykoli obrátit. Už jen nerada vzpomínám na dobu, kdy jsem se musela složitě provolávat k živému operátorovi a tomu pokaždé znovu a znovu vysvětlovat, z jaké firmy jsem, které služby využíváme a co potřebujeme. S naším obchodním zástupcem jsem v kontaktu vlastně každý týden. Volám mu třeba kvůli fakturaci, zřízení nebo přenastavení telefonního čísla a podobně. Někdy nemusím ani volat, problém klidně stačí stručně popsat do mailu bez nutnosti vyplňovat složité formuláře. To mi šetří hrozně moc času, který můžu věnovat jiné práci.

* Jak řešíte v rámci firmy hlasové služby?

V LPP Retail Czech Republic nepoužíváme v prodejnách ani v kancelářích pevné linky, všichni jsou na mobilu. Proto je pro nás důležité, abychom si v rámci privátní sítě volali za co nejnižší ceny. Vodafone byl jediný, kdo nám hned na začátku nabídl bez jakýchkoli licitací volání mezi sebou zdarma. Ostatní ceny postupně snižovali, ale toto nám nikdy nenabídli. Díky bezplatným hovorům se prodavači nebojí v případě problémů kdykoli ozvat, pokud si nevědí rady s reklamacemi nebo příjmem zboží. Zároveň jsou prodejny neustále v kontaktu s přidělenými regionálními manažery a mohou řešit každodenní provozní záležitosti. Jelikož členové vedení české pobočky jsou s mateřskou společností sídlící v zahraničí v neustálém kontaktu, byly dohodnuty také zvýhodněné ceny volání do zahraničí.

* Využíváte i datové služby?

Pro naši společnost je datové připojení velmi důležité. Vodafone nám poskytuje jak pevné datové připojení pro centrálu, tak mobilní internet pro regionální manažery, kteří neustále objíždějí prodejny a potřebují mít svou kancelář v mobilu. I když si s sebou vozí notebooky, je pro ně daleko jednodušší přečíst si e-mail v mobilu, než kvůli němu pokaždé startovat počítač. Pro mě je pak pohodlné, že vím, že můžu poslat manažerovi v terénu nejenom krátkou SMS, ale i delší mail a on si zprávu ode mne může obratem přečíst.

Hlavně pro centrálu, která sídlí v Praze, je pak stabilní a rychlý internet klíčovou záležitostí. Na zdejší server totiž na jedné straně proudí všechny údaje z pokladen v prodejnách a na straně druhé k informacím musí mít neustálý přístup účetní, vedení i centrála společnosti. Protože perfektně fungující internet je pro rozvoj našeho podnikání zásadní, připojili jsme se nedávno na optickou síť, kterou Vodafone také nabízí.

* Využíváte možnost objednat si v rámci smlouvy nějaká koncová zařízení?

Pravidelně si objednáváme mobilní telefony, takže udržujeme svůj mobilní park stále moderní a funkční. Pro prodejny, které nepracují s daty, jsou dostačující klasické typy telefonů, pro lidi, kteří potřebují mít ve svém telefonu přenosnou kancelář, objednáváme chytré telefony.

* Mohl by Vodafone ještě nějak přispět k vašemu podnikání?

Nic mě nenapadá. Všechno je nastaveno přesně podle našich potřeb, i proto jsme s Vodafonem smlouvu už dvakrát prodloužili.

Co je to OneNet OneNet je komplexní řešení firemní telekomunikace, nastavené přesně podle konkrétních potřeb každé společnosti. Unikátně propojuje mobilní a pevné linky do jednoho systému. Zahrnuje i datové služby včetně propojení poboček a další nadstavbové produkty. Každému zákazníkovi je možné řešení upravit na míru. V LPP Retail Czech Republic například nevyužívají pevné linky, zato se rozhodli posílit datové připojení na centrále prostřednictvím optické sítě. Pět značek nabitých módou • Reserved je značkou pro všechny, kteří hledají světové trendy za přístupnou cenu. I proto podporuje talentované návrháře. • Cropp si oblékají opravdoví individualisté, kteří svým zevnějškem chtějí vyjádřit své postoje a manifestovat nezávislost. • House je oděvní značka pro mladé lidi, pro něž jsou důležité vztahy s jejich vrstevníky a příjemný způsob trávení volného času. • Mohito cílí na mladé ženy, které milují módu a které ocení originální městskou eleganci. • Sinsay je nejnovější značka v portfoliu společnosti LPP, jejíž nepochybnou výhodou jsou přístupné ceny, které umožňují teenagerům koupit své oblíbené tričko, džíny nebo stylové doplňky.

Reserved a Vodafone Společnost Reserved si Vodafone zvolila před čtyřmi lety jako svého jediného dodavatele telekomunikačních služeb. Jak sami říkají, bylo to především z důvodu péče, kterou jim jinde nenabídli. Vyhovuje jim vlastní obchodník, který s nimi vyřeší každý požadavek individuálně a bez průtahů. U Vodafonu využívají mobilní volání včetně volání ve firmě zdarma a to jim usnadňuje chod prodejen, protože prodavači a manažeři mohou být bez obav v kontaktu s centrálou, kdykoli je třeba. Díky možnostem nadnárodní telekomunikační skupiny nabídl Vodafone výhodné sazby na volání do zahraničí, a zlevnil se tak i kontakt s pobočkami v sídle mateřské společnosti. Dále využívají mobilní internet a pevné datové připojení, jehož kapacitu nedávno navýšili díky využití optické sítě.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče