Týdeník Euro vyhrál nad Rittigem

20. dubna 2015, 00:00 - (red)
20. dubna 2015, 00:00

Soudní spor Týdeník Euro se nemusí omlouvat podnikateli a lobbistovi Ivo Rittigovi za to, že ho v prosinci 2013 spojil se solárním byznysem. Rittig, který požadoval omluvu a 100 tisíc korun, žalobou napadl tvrzení z článku nazvaného Šťára do nitra solárního byznysu (Euro 51/2013), v němž byly mimo jiné popsány aktivity solární společnosti Amun. Re. Rittig zpochybňoval tvrzení, podle něhož společnosti, v nichž „přímo či nepřímo figuroval, vydělaly stovky milionů korun na prodeji solárních projektů do rukou energetické společnosti ČEZ“. Tvrdil, že se solárním byznysem nemá nic společného.

„Skutkový stav v podstatě odpovídá tomu, co bylo v článku napsáno,“ konstatoval předseda soudního senátu Tomáš Novosad. Rittig bude muset zaplatit vydavatelství Mladá fronta náklady řízení.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít