Symbol luxusu v Česku? Pařížská!

14. března, 00:00 -
14. března, 00:00

Sláva pražské Pařížské ulice stále stoupá. Z jedné z nejhezčích tříd v historickém centru Prahy se během několika posledních let stala nejprestižnější adresa v metropoli

Jako své sídlo si ji zvolila řada módních butiků renomovaných značek, jakými jsou Bottega Veneta, Salvatore Ferragamo, Ermenegildo Zegna a mnoho dalších. Své manufaktury zde otevřely nejvyhlášenější švýcarské hodinářské značky Audemars Piguet, Zenith, Breitling či v těsné blízkosti první klenotník na pařížském Place Vendôme, značka Boucheron. Pařížská se tak stala symbolem luxusu, módy a trendů. V mysli zákazníků evokuje kvalitu a prestiž. Své místo si zde zaslouží jen nejvybranější a nejznámější značky. Pařížské počtem butiků dominuje společnost Luxury Brand Management (LBM), která v této ulici přepychu zastupuje většinu značek a je lídrem tuzemského trhu s luxusním zbožím.

Po úspěšné fúzi několika společností se z LBM stala největší nezávislá skupina zastřešující luxusní značky od módy přes šperky až po hodinky v Evropě, což jí dává skutečně unikátní postavení. Přesto však nepřestává růst a stále hledá prostor k další expanzi. V této oblasti se jí výrazně daří, to dokazuje i otevření dvou nových butiků v loňském roce – monobrandu Tory Burch v Pařížské 18 a následně butiku The Brands v Široké ulici, který nabízí široké spektrum nejluxusnějších značek. Nejnověji pak do portfolia LBM přibyl letos v únoru butik s luxusními hodinkami Breitling v Pařížské 1.

Několik posledních let se většina všech věhlasných módních domů a luxusních značek v Pařížské ulici soustředila především na ruské zákazníky. Ti představovali garanci vyšších objemů nákupů a tomu odpovídalo i složení personálu jednotlivých butiků. Skupina LBM ale nechtěla nikdy být takto jednostranně zaměřená a vždy se zároveň orientovala i na lokální klientelu. To se ukázalo jako vizionářský krok především v posledním roce a půl, kdy se ostatní luxusní značky v Pařížské začaly potýkat s odlivem movité ruské klientely. A právě podíl lokální klientely u LBM v uplynulých několika letech výrazně vzrostl a tento trend i nadále pokračuje. Lokální zákazník má stále jasnější požadavky na úroveň servisu a služeb, což se následně odráží na jeho nákupním chování. I proto je pro LBM prioritou zákazníkům poskytovat prvotřídní servis minimálně stejné kvality, na jakou jsou zvyklí ze zahraničí.

„Klíčovým rozdílem mezi domácí a zahraniční klientelou je to, že lokální klientela se do našich butiků vrací opakovaně a my o ni tím pádem potřebujeme pečovat systematicky a dlouhodobě. Dává nám to šanci být s místními zákazníky v neustálém kontaktu a reagovat přesně na jejich poptávku a požadavky. A tato zpětná vazba je k nezaplacení,“ komentuje situaci CEO LBM Zuzana Řezníčková. „Kvalita zákaznického servisu se tak rok od roku zvyšuje i díky nastavení nezbytných standardů. Většina zákazníků totiž nákup luxusního zboží považuje za svůj osobní rituál, který má jasně daná pravidla od příchodu do obchodu přes následnou péči při výběru luxusního zboží až po zakoupení produktu. A my jim tento standard velmi rádi dopřejeme. V tomto případě to platí pro kteroukoli klientelu, jak lokální, tak zahraniční,“ dodává Řezníčková. Loajalita se vždy vyplácí

Péče o stálé zákazníky je pro LBM naprostou prioritou a služby pro ně neustále vylepšuje tak, aby jim nákupy maximálně zpříjemnila a poskytla jim v jejich průběhu patřičný komfort. Stálým a VIP zákazníkům nabízí celou řadu exkluzivních služeb a výhod, které pozvedají nákupní zážitek a proklientský přístup na ještě vyšší úroveň. Ty navíc neustále inovuje a vylepšuje tak, aby byly stále atraktivní a držely krok se zahraničím. Nespornou výhodou skupiny LBM a její zásadní přítomnosti v Pařížské ulici je skutečnost, že stálí zákazníci mohou tyto VIP služby využívat v rámci všech značek spadajících do jejího portfolia. „V péči o klienty pro nás skutečně neexistují hranice,“ shrnuje Zuzana Řezníčková.

Luxury Brand Management Společnost Luxury Brand Management (LBM) byla založena v roce 2010 a je středoevropským lídrem v prodeji luxusních produktů s hlavní orientací na dámskou a pánskou módu, hodinky a šperky. Společnost provozuje v Praze a Budapešti butiky s luxusními značkami Audemars Piguet, Vertu, Zenith, Breitling, Boucheron a s módními značkami, jako jsou Salvatore Ferragamo, Ermenegildo Zegna, La Perla, Versace, Bottega Veneta, Tory Burch, Tod’s, Diesel, Valentino, Tom Ford, Blumarine, Ralph Lauren, Etro, Brunello Cucinelli, Ermanno Scervino, Sergio Rossi, Armani Collezioni, Le Silla, Larusmiani, Hogan a Longchamp.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče