Srdce za čtrnáct milionů

12. ledna 2015, 00:00 -
12. ledna 2015, 00:00

LIDL Během loňského listopadu si mohli zákazníci prodejen Lidl zakoupit za třicet korun samolepku ve tvaru srdce. Přispěli tím do sbírky Srdce pro děti určené k nákupu potřeb dětem trpícím vážnými chorobami. Nejvíce známek na území ČR bylo prodáno v prodejně v Příbrami. Celkovou vybranou částku 12,5 milionu korun dorovnal Lidl na 14 milionů a daroval je obecně prospěšné společnosti Život dětem. Na fotografii je jednatel Lidlu Michal Farník s ředitelkou o. p. s. Život dětem Marií Křepelkovou (vpravo) a předsedkyní správní rady Annou Strnadovou.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče