Srdce za čtrnáct milionů

12. ledna 2015, 00:00 -
12. ledna 2015, 00:00

LIDL Během loňského listopadu si mohli zákazníci prodejen Lidl zakoupit za třicet korun samolepku ve tvaru srdce. Přispěli tím do sbírky Srdce pro děti určené k nákupu potřeb dětem trpícím vážnými chorobami. Nejvíce známek na území ČR bylo prodáno v prodejně v Příbrami. Celkovou vybranou částku 12,5 milionu korun dorovnal Lidl na 14 milionů a daroval je obecně prospěšné společnosti Život dětem. Na fotografii je jednatel Lidlu Michal Farník s ředitelkou o. p. s. Život dětem Marií Křepelkovou (vpravo) a předsedkyní správní rady Annou Strnadovou.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče