Spotřebitelé zvolili nejlepší výrobky

27. května 2013, 00:00 - Lenka Michálková
27. května 2013, 00:00

PENNY MARKET Společnost Atoz Retail vyhlásila výsledky 13. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje inovace na českém trhu rychloobrátkového zboží. Spotřebitelé vybírali ze 115 výrobků či výrobkových řad ve 38 kategoriích. Jediným oceněným z oblasti maloobchodu je společnost Penny Market, která zvítězila s 18 výrobky ve čtyřech kategoriích. Většina produktů pochází z České republiky. V kategorii Masné výrobky zvítězila privátní značka Dobré maso, úspěšné bylo zboží z řad Boni a Karlova Koruna. Ocenění převzal vedoucí oddělení marketingu Daniel Novotný (vpravo).

O autorovi| PŘIPRAVILA • Lenka Michálková (michalkova@mf.cz)

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče