Spotřebitelé zvolili nejlepší výrobky

27. května 2013, 00:00 - Lenka Michálková
27. května 2013, 00:00

PENNY MARKET Společnost Atoz Retail vyhlásila výsledky 13. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje inovace na českém trhu rychloobrátkového zboží. Spotřebitelé vybírali ze 115 výrobků či výrobkových řad ve 38 kategoriích. Jediným oceněným z oblasti maloobchodu je společnost Penny Market, která zvítězila s 18 výrobky ve čtyřech kategoriích. Většina produktů pochází z České republiky. V kategorii Masné výrobky zvítězila privátní značka Dobré maso, úspěšné bylo zboží z řad Boni a Karlova Koruna. Ocenění převzal vedoucí oddělení marketingu Daniel Novotný (vpravo).

O autorovi| PŘIPRAVILA • Lenka Michálková (michalkova@mf.cz)

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít