Spotřebitelé zvolili nejlepší výrobky

27. května 2013, 00:00 - Lenka Michálková
27. května 2013, 00:00

PENNY MARKET Společnost Atoz Retail vyhlásila výsledky 13. ročníku marketingového programu Volba spotřebitelů – Nejlepší novinka, který oceňuje inovace na českém trhu rychloobrátkového zboží. Spotřebitelé vybírali ze 115 výrobků či výrobkových řad ve 38 kategoriích. Jediným oceněným z oblasti maloobchodu je společnost Penny Market, která zvítězila s 18 výrobky ve čtyřech kategoriích. Většina produktů pochází z České republiky. V kategorii Masné výrobky zvítězila privátní značka Dobré maso, úspěšné bylo zboží z řad Boni a Karlova Koruna. Ocenění převzal vedoucí oddělení marketingu Daniel Novotný (vpravo).

O autorovi| PŘIPRAVILA • Lenka Michálková (michalkova@mf.cz)

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče