společnost

18. ledna, 00:00
18. ledna, 00:00

MCDONALD´S ČR Dům Ronalda McDonalda Jedenáctý ročník charitativní akce McHappy Day vynesl přes tři miliony korun. Zákazníci restaurací McDonald’s mohli přispět koupí samolepky nebo přes Facebook a část výdělku darovaly na charitu i samotné restaurace.

Získané prostředky budou použity na výstavbu Domu Ronalda McDonalda, který bude v pražské FN Motol rodinám dlouhodobě hospitalizovaných dětí nabízet ubytování. Předání šeku asistovali (od druhé zleva): Zuzana Svobodová, ředitelka komunikace McDonald’s ČR, Marek Šedivý, ředitel Nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda, a Pavlína Danková, vedoucí odboru komunikace FN Motol.

PROFI CREDIT

Král bílé stopy

Mnohonásobný mistr republiky v alpském lyžování Ondřej Bank má nového partnera. Šek na 970 tisíc korun mu v Herlíkovicích předal ředitel Profi Creditu Rudolf Cejnar (vpravo). Společnost doufá, že peněžním darem přispěje k ještě lepším lyžařským výkonům vynikajícího českého sportovce. Ondřeje Banka si společnost vybrala nejen kvůli jeho sportovním kvalitám, ale také pro jeho lidské vlastnosti, jakými jsou odvaha, nezlomná vůle a sociální cítění. Profi Credit finančně podporuje již několik let také mladé tenisty a v rámci programu Dětský úsměv s Profi Credit je hlavním partnerem UNICEF.

EXPOBANK CZ

Pomáhají autistům

Generálním partnerem Národního ústavu pro autismus (Nautis), dříve Asociace pomáhající lidem s autismem, bude v roce 2016 Expobank CZ. Symbolický šek na 300 tisíc korun převzala z rukou předsedy představenstva banky Marise Avotinse Magdalena Čáslavská, výkonná ředitelka Nautisu, během společenského setkání v Obecním domě. Banka s Nautisem spolupracuje formou přímých finančních darů, ale také podporou fundraisingu v rámci klientských akcí, jako je golfová charitativní jamka, předvánoční setkání s klienty či rodinný den.

MASTERCARD

Osm oceněných

Společnost MasterCard ocenila osm výjimečných projektů roku 2015 v platebních kartách. Slavnostní předání cen bylo vyvrcholením celodenní konference MasterCard Day, která se konala 7. ledna ve Výstavní síni Mánes v Praze. Autoři oceněných projektů si odnesli skleněné trofeje. Nejúspěšnějším partnerem MasterCard se za loňský rok stala ČSOB, která získala dvě ceny. Součástí večera byla exkluzivní expozice fotografií spojená s představením knihy Roberta Vana Fotka nemusí být ostrá.

SOS DĚTSKÉ VESNIČKY

Vánoce pro SOS vesničky

Během 18. ročníku charitativní sbírky ve prospěch SOS dětských vesniček, která probíhala od 29. listopadu do 6. ledna na Pražském hradě pod záštitou první dámy Ivany Zemanové, ve spolupráci s Hradní stráží a Správou Pražského hradu, se podařilo vybrat celkem 337 933 korun. Výtěžek sbírky bude věnován na pomoc dětem v programech SOS dětských vesniček. V předchozích letech vynesla sbírka 415 tisíc korun v roce 2014 a 332 tisíc korun v roce 2013.

Výtěžky sbírky představují významnou finanční podporu pro zajištění kvalitní a stabilní péče o ohrožené děti.

ČSOB

Exportér roku 2015

V polovině prosince 2015 proběhlo v Kaiserštejnském paláci v Praze vyhlášení již 21. ročníku soutěže Exportér roku. ČSOB oceňovala v jedné speciální kategorii firmy za rozvoj nových exportních příležitostí. Ve skupině firem s objemem exportu nad 500 milionů korun zvítězila firma CommScope Czech Republic. Ve skupině s objemem exportu 50 až 500 milionů korun zvítězila akciová společnost ATAS elektromotory Náchod. Cenu Otto Daňkovi, předsedovi představenstva firmy ATAS elektromotory Náchod (vpravo), předal Vladislav Nožička, výkonný ředitel Specializovaného financování ČSOB.

O autorovi| PŘIPRAVILA • redakce (spolecnost.euro@mf.cz)

Pokémoni jako Facebook Vladan Gallistl

Musíte si přečíst

Turecko: synovec údajného strůjce puče zadržen

Restaurace Bastion: dobře utajená bašta

Británie na jednání G20 čelí tlaku, aby objasnila…

Méně rozbitých smartphonů? Pomůže odolnější displej

Doprava v Evropě kolabuje, řidiče čekají dlouhé kolony

Češi se po summitu NATO dostávají na hranici svých sil

Eva Liba: Snapchat nepochopí nikdo nad 30 let
Nejrychleji rostoucí sociální síť světa Snapchat sází jen na mladé, pro starší je extrémně nepřístupná. Microsoft ani Google to nedotáhli tak daleko, říká v pořadu Euro TV Eva Liba, social media manager společnosti Coca-Cola.
Zhlédnout další videa