Retro večírek

22. července 2013, 00:00 -
22. července 2013, 00:00

BANKA ZUNO Dne 12. června, v den, kdy byla oficiálně spuštěna nová reklamní kampaň s názvem Retro je super, ale ne v bankovnictví, uspořádala online banka Zuno pro své zaměstnance a partnery tematickou retro party. Mezi hosty byli také členové kreativní agentury Zaraguza Digital, která se spolupodílela na vytváření konceptu kampaně. Zástupci agentury se ujali rolí hlavních rozhodčích v soutěži o nejlepší retro oblečení večera, za které byly během půlnoční tomboly rozdány ceny. Na snímku (zleva) je Matej Štreba a Katarína Mieresová z agentury Zaraguza Digital a Ivana Katančíková, manažerka týmu marketingové komunikace banky Zuno.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče