Reakce

04. února 2013, 00:00 - Soňa Křítková
04. února 2013, 00:00

(Kdo šetří, má za tři, Euro 5/2013)

Skupina Agrofert Holding se důrazně ohrazuje proti nepravdivému tvrzení časopisu Euro. Generální ředitel Andrej Babiš tímto dementuje informace, že se údajně chystá od mediální skupiny Axel Springer koupit české vydavatelství Ringier. Taková informace se nezakládá na pravdě. Andrej Babiš s nikým o takovém záměru nehovořil, nejednal a ani žádné takové úmysly v budoucnu nemá. Uvedenou částku ke všemu považuje za další nesmysl, který má jen dodat nádech pikantnosti celé této mediální spekulaci. Rovněž nepravdivá je informace o údajné půlmiliardové ztrátě týdeníku 5 + 2 dny. Skupina Agrofert Holding nepopírá, že projekt se v uplynulém roce dostal do ztráty, rozhodně však nedosahuje výše půl miliardy korun, jak týdeník uvedl. Loňská ztráta je předběžně spočítána na 75 milionů korun.

O autorovi| Soňa Křítková • ředitelka strategické komunikace Agrofert Holding

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít