Podpora dětského sportu

03. srpna 2015, 00:00 -
03. srpna 2015, 00:00

PROCTER & GAMBLE, TESCO Společnosti Procter & Gamble (P&G) a Tesco prostřednictvím České olympijské nadace finančně podpořily sportování dětí ze znevýhodněných rodin a dětských domovů. V rámci charitativní akce, která trvala od 3. 6. do 21. 7. 2015, bylo vybráno 883 150 korun. Během této doby směřovalo jedno procento z ceny každého prodaného výrobku značky P&G v obchodech Tesco na podporu sportu. Předání šeku se zúčastnili (zleva) Tomáš Martiňák, country marketing lead Tesco ČR, Juraj Králik, manažer korporátní komunikace P&G, Martina Voříšková, manažerka České olympijské nadace, a Martin Doktor, sportovní ředitel Českého olympijského výboru.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít