Podpora dětského sportu

03. srpna 2015, 00:00 -
03. srpna 2015, 00:00

PROCTER & GAMBLE, TESCO Společnosti Procter & Gamble (P&G) a Tesco prostřednictvím České olympijské nadace finančně podpořily sportování dětí ze znevýhodněných rodin a dětských domovů. V rámci charitativní akce, která trvala od 3. 6. do 21. 7. 2015, bylo vybráno 883 150 korun. Během této doby směřovalo jedno procento z ceny každého prodaného výrobku značky P&G v obchodech Tesco na podporu sportu. Předání šeku se zúčastnili (zleva) Tomáš Martiňák, country marketing lead Tesco ČR, Juraj Králik, manažer korporátní komunikace P&G, Martina Voříšková, manažerka České olympijské nadace, a Martin Doktor, sportovní ředitel Českého olympijského výboru.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče