Pocta barvám

12. listopadu 2012, 00:00 -
12. listopadu 2012, 00:00

AkzoNobel

Akci s názvem Týden barev uspořádala v pražských ulicích značka prémiových interiérových barev Dulux společnosti AkzoNobel. Cílem bylo připomenout lidem, jak důležité jsou barvy kolem nás, protože ovlivňují psychiku a celkové rozpoložení. V ulicích Prahy se pohybovali profesionální mimové, kteří každý den rozdávali Barevné noviny a předváděli poetické etudy. Na fotografii zleva Paola Vieira, marketing managerka, AkzoNobel, (sedící) Stephanie Kraneveld, global color knowledge managerka, AkzoNobel, Miroslava Plánková, marketing managerka, AkzoNobel ČR & SR, Zuzana Pavlů, junior brand managerka, AkzoNobel ČR & SR, a Patrik Skála, senior brand manager, AkzoNobel ČR & SR.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Jak se vám zvýší splátka hypotéky při refinancování?
8 mýtů, kterým při placení sociálního pojištění nevěřte
Týkají se vás nedoplatky na daních? Pozor, exekutoři už je začali vymáhat
Budete platit daň z příjmu z prodeje nemovitosti?
Do čeho investovat, abychom ušetřili
Auta
Video: To nejlepší z Goodwood Revival 2017
Také Toyota Auris (ne)míří do terénu. Verze Freestyle přidává plasty, ale nic dalšího
Už i Hyundai přechází na uhlíková vlákna, prozrazuje nový patent
Mazda představila svou Škodu Kodiaq. Sedmimístná CX-8 ale do Evropy nemíří
Hyundai i30 N se už vyrábí. Do konce roku vznikne pouze 1450 exemplářů
Technologie
Na nereferenční Radeony RX Vega se může čekat až do půlky října, výrobci nemají čipy
Některé počítače HP se po servisní aktualizaci Windows 10 spouští 10 minut
Tohle by mohla být revoluce. Pi Charger slibuje první opravdu pohodlné bezdrátové nabíjení
Ovladač od Nvidie způsobuje problémy s Nočním osvětlením [Windows Insider]
Naděje v kauze drahých pamětí. Výrobci DRAM konečně investují do zvýšení kapacit
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít