Pocta barvám

12. listopadu 2012, 00:00 -
12. listopadu 2012, 00:00

AkzoNobel

Akci s názvem Týden barev uspořádala v pražských ulicích značka prémiových interiérových barev Dulux společnosti AkzoNobel. Cílem bylo připomenout lidem, jak důležité jsou barvy kolem nás, protože ovlivňují psychiku a celkové rozpoložení. V ulicích Prahy se pohybovali profesionální mimové, kteří každý den rozdávali Barevné noviny a předváděli poetické etudy. Na fotografii zleva Paola Vieira, marketing managerka, AkzoNobel, (sedící) Stephanie Kraneveld, global color knowledge managerka, AkzoNobel, Miroslava Plánková, marketing managerka, AkzoNobel ČR & SR, Zuzana Pavlů, junior brand managerka, AkzoNobel ČR & SR, a Patrik Skála, senior brand manager, AkzoNobel ČR & SR.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Čeká naši společnost revoluční změna díky technologii blockchain?
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Auta
Tradiční londýnská taxi dostanou elektrický pohon. Premiéra…
Proč má být Kia Stinger tak dobrá? Protože na Nürbrugringu odjela desítky tisíc kilometrů
Test na pondělí: Porsche Macan 2.0T
Také SUV Lada XRay může být „exkluzivní“. Stačí k tomu pár dílů z Dacie
BMW dnes odpoledne ukáže novou X3. Na první fotky se můžete podívat už teď
Technologie
Více Linuxu ve Windows Storu. Microsoft pro testování uvolnil dvě edice SUSE
Hvězdou YouTubu beze slov. Tyhle kanály vás budou bavit, i když se v nich nemluví
Tamron představil pořádné tele. První objektiv pro zrcadlovky s 22× zoomem
Českem se šíří další vlna phishingu. Podvodný e-mail se vydává za zprávu KB
Microsoft reaguje na Kasperského. Většinu obvinění smetl ze stolu
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít