Pocta barvám

12. listopadu 2012, 00:00 -
12. listopadu 2012, 00:00

AkzoNobel

Akci s názvem Týden barev uspořádala v pražských ulicích značka prémiových interiérových barev Dulux společnosti AkzoNobel. Cílem bylo připomenout lidem, jak důležité jsou barvy kolem nás, protože ovlivňují psychiku a celkové rozpoložení. V ulicích Prahy se pohybovali profesionální mimové, kteří každý den rozdávali Barevné noviny a předváděli poetické etudy. Na fotografii zleva Paola Vieira, marketing managerka, AkzoNobel, (sedící) Stephanie Kraneveld, global color knowledge managerka, AkzoNobel, Miroslava Plánková, marketing managerka, AkzoNobel ČR & SR, Zuzana Pavlů, junior brand managerka, AkzoNobel ČR & SR, a Patrik Skála, senior brand manager, AkzoNobel ČR & SR.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče