Pocta barvám

12. listopadu 2012, 00:00 -
12. listopadu 2012, 00:00

AkzoNobel

Akci s názvem Týden barev uspořádala v pražských ulicích značka prémiových interiérových barev Dulux společnosti AkzoNobel. Cílem bylo připomenout lidem, jak důležité jsou barvy kolem nás, protože ovlivňují psychiku a celkové rozpoložení. V ulicích Prahy se pohybovali profesionální mimové, kteří každý den rozdávali Barevné noviny a předváděli poetické etudy. Na fotografii zleva Paola Vieira, marketing managerka, AkzoNobel, (sedící) Stephanie Kraneveld, global color knowledge managerka, AkzoNobel, Miroslava Plánková, marketing managerka, AkzoNobel ČR & SR, Zuzana Pavlů, junior brand managerka, AkzoNobel ČR & SR, a Patrik Skála, senior brand manager, AkzoNobel ČR & SR.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče