Po povodních pomohly velké firmy a jejich zaměstnanci

29. července 2013, 00:00 -
29. července 2013, 00:00

ČLOVĚK V TÍSNI Na povodňovém kontu společnosti Člověk v tísni se už sešlo více než 40 milionů korun. Velký podíl na tomto mimořádném úspěchu mají velké firmy a jejich zaměstnanci. Zatímco při povodňových sbírkách v minulých letech tvořily významnou část vybraných prostředků třicetikorunové darovací SMS, letos zásadně přispěly také zaměstnanecké sbírky a dary velkých firem. Mezi nejvýznamnější patřily sbírky zaměstnanců společností Telefónica nebo Škoda Auto. Ukázalo se, že Češi přistupují k pomoci druhým a financování charitativních aktivit velmi zodpovědně a neomezují se jen na občasné odeslání dobročinné SMS.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít