Po povodních pomohly velké firmy a jejich zaměstnanci

29. července 2013, 00:00 -
29. července 2013, 00:00

ČLOVĚK V TÍSNI Na povodňovém kontu společnosti Člověk v tísni se už sešlo více než 40 milionů korun. Velký podíl na tomto mimořádném úspěchu mají velké firmy a jejich zaměstnanci. Zatímco při povodňových sbírkách v minulých letech tvořily významnou část vybraných prostředků třicetikorunové darovací SMS, letos zásadně přispěly také zaměstnanecké sbírky a dary velkých firem. Mezi nejvýznamnější patřily sbírky zaměstnanců společností Telefónica nebo Škoda Auto. Ukázalo se, že Češi přistupují k pomoci druhým a financování charitativních aktivit velmi zodpovědně a neomezují se jen na občasné odeslání dobročinné SMS.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče