Oceněna za Herkules

16. června 2014, 00:00 -
16. června 2014, 00:00

DRUCHEMA V anketě Marketér roku 2013 byla v minulých dnech oceněna Miluše Valdová z Druchemy.

V letošním ročníku ankety získala Malého delfína za úspěšný projekt inovace lepidla Herkules. Jednalo se o dosud nejrozsáhlejší inovaci ve firmě Druchema, a to jak z hlediska časového horizontu, tak i nákladů a rozsahu samotné inovace. Inovaci předcházel rozsáhlý kvalitativní i kvantitativní průzkum trhu zaměřený především na analýzu vnímání značky a balení. Samotná inovace se týká technologického zařízení, designu a konstrukce láhví, uzávěrů a redesignu etiket včetně loga.

O autorovi| PŘIPRAVILA • redakce (spolecnost.euro@mf.cz)

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít