Oceněna za Herkules

16. června 2014, 00:00 -
16. června 2014, 00:00

DRUCHEMA V anketě Marketér roku 2013 byla v minulých dnech oceněna Miluše Valdová z Druchemy.

V letošním ročníku ankety získala Malého delfína za úspěšný projekt inovace lepidla Herkules. Jednalo se o dosud nejrozsáhlejší inovaci ve firmě Druchema, a to jak z hlediska časového horizontu, tak i nákladů a rozsahu samotné inovace. Inovaci předcházel rozsáhlý kvalitativní i kvantitativní průzkum trhu zaměřený především na analýzu vnímání značky a balení. Samotná inovace se týká technologického zařízení, designu a konstrukce láhví, uzávěrů a redesignu etiket včetně loga.

O autorovi| PŘIPRAVILA • redakce (spolecnost.euro@mf.cz)

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ve čtvrtek je svátek! Obchody zůstanou zavřené
Úsporné bydlení: do čeho investovat, abychom ušetřili
Nelíbí se vám na vysoké? Studium můžete ukončit, změnit nebo přerušit
Nová občanka rychle a bez problémů
Kdy máte v práci nárok na placené volno?
Auta
Ministr Ťok hraje mrtvého brouka. O přínosu měření na…
Volkswagen T-Roc dostal konečně údaje o motorech a v Německu už i ceny
Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo je nejšílenější kombi na světě
Pět dobrých, ale nesmírně rizikových ojetin, které vás mohou stáhnout z kůže
Subaru S208 je rychlejší a ostřejší STI se silnějším motorem. U nás nebude
Technologie
Intel oficiálně představuje Coffee Lake. Parametry, ceny a novinky nových procesorů
Star Trek: Discovery si můžete vychutnat na Netflixu, a to i s klingonskými titulky
Doporučené PC sestavy: Poradíme, jaké komponenty vybrat
3D obraz jako z videohry. Canon vyvinul technologii, která vás při fotbalu dostane přímo na hřiště
Skype for Business nebude mít dlouhý život. Nahradí ho mladší Teams
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít