Oceněna za Herkules

16. června 2014, 00:00 -
16. června 2014, 00:00

DRUCHEMA V anketě Marketér roku 2013 byla v minulých dnech oceněna Miluše Valdová z Druchemy.

V letošním ročníku ankety získala Malého delfína za úspěšný projekt inovace lepidla Herkules. Jednalo se o dosud nejrozsáhlejší inovaci ve firmě Druchema, a to jak z hlediska časového horizontu, tak i nákladů a rozsahu samotné inovace. Inovaci předcházel rozsáhlý kvalitativní i kvantitativní průzkum trhu zaměřený především na analýzu vnímání značky a balení. Samotná inovace se týká technologického zařízení, designu a konstrukce láhví, uzávěrů a redesignu etiket včetně loga.

O autorovi| PŘIPRAVILA • redakce (spolecnost.euro@mf.cz)

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče