Objevovali skrytý potenciál

22. února, 00:00 -
22. února, 00:00

KPMG Společnost KPMG Česká republika si ve vánoční kampani Splněný sen dala za cíl zprostředkovat pomoc mladým lidem z dětských domovů na cestě za jejich vysněným povoláním.

Poskytla tak vzdělávací kurzy a vyzvala své klienty, aby se také zapojili. Jako jeden z prvních se k výzvě připojil mentor, kouč a dlouholetý člen vedení Microsoftu Jan Mühlfeit (na snímku). Jeho půldenního workshopu se zúčastnilo 20 dětí z dětských domovů z celé České republiky, kterým pomáhá v cestě do samostatného života obecně prospěšná společnost Nadání a dovednosti v rámci projektu Roz(h)led.

O autorovi| PŘIPRAVILA • redakce (spolecnost.euro@mf.cz)

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče