Objevovali skrytý potenciál

22. února 2016, 00:00 -
22. února 2016, 00:00

KPMG Společnost KPMG Česká republika si ve vánoční kampani Splněný sen dala za cíl zprostředkovat pomoc mladým lidem z dětských domovů na cestě za jejich vysněným povoláním.

Poskytla tak vzdělávací kurzy a vyzvala své klienty, aby se také zapojili. Jako jeden z prvních se k výzvě připojil mentor, kouč a dlouholetý člen vedení Microsoftu Jan Mühlfeit (na snímku). Jeho půldenního workshopu se zúčastnilo 20 dětí z dětských domovů z celé České republiky, kterým pomáhá v cestě do samostatného života obecně prospěšná společnost Nadání a dovednosti v rámci projektu Roz(h)led.

O autorovi| PŘIPRAVILA • redakce (spolecnost.euro@mf.cz)

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče