Obchodní šéf Petr Beneš skončil

(pel) 25. března 2013, 00:00
25. března 2013, 00:00

ČSOB Pojišťovna Personální škatulata ve skupině ČSOB pokračují. Po dvou letech a pěti měsících odešel z pozice obchodního ředitele ČSOB Pojišťovny Petr Beneš. Týdeníku Euro Beneš řekl, že chce rozjet vlastní byznys.

Jak moc souvisí takto významná změna se zásadní restrukturalizací skupiny ČSOB, kterou provázejí četné personální změny, není jasné. Důvodem restrukturalizace je fakt, že aktivity mateřské KBC v Česku od ledna nově tvoří samostatnou divizi, zatímco ještě loni byla ČSOB součástí sekce střední a východní Evropy.

Pavel Kavánek coby šéf ČSOB, která ve skupině KBC patří k nejvýdělečnějším, byl od ledna jmenován členem výkonného výboru KBC s odpovědností za zmíněnou nově zřízenou divizi Česká republika. V pozici předsedy představenstva a generálního ředitele zůstal, složení představenstva však doznalo změny.

Do konce loňského roku měla ČSOB sedm členů představenstva. Nyní jich je osm – přibyl Marek Ditz, jenž má na starost retailovou klientelu. Ditze, který byl vrchním ředitelem korporátního a institucionálního bankovnictví, nahradil výkonný šéf útvaru právní služby Ján Lučan. Petr Hutla, který dosud v představenstvu řídil distribuci, nyní řídí portfolio společností patřících do skupiny ČSOB. Právě pod Hutlu tak spadá i ČSOB Pojišťovna.

Beneš nastoupil do funkce obchodního šéfa ČSOB Pojišťovny v listopadu 2010 po sedmiletém působení v penzijních fondech. Loni se proslavil svou účastí na letních olympijských hrách v Londýně, kde reprezentoval Českou republiku v plážovém volejbale.

Musíte si přečíst

Základna v Náměšti dostane půl miliardy na obnovu

Velké poštovní tajemství

Insolvenční správce OKD neuznal pohledávky…

Majiteli televize Nova v ČR klesl zisk o šest procent,…

Zisk Huyndai klesl podesáté za sebou. Automobilku…

40 tisíc kilometrů, 500 hodin ve vzduchu. Solární…

Eva Liba: Snapchat nepochopí nikdo nad 30 let
Nejrychleji rostoucí sociální síť světa Snapchat sází jen na mladé, pro starší je extrémně nepřístupná. Microsoft ani Google to nedotáhli tak daleko, říká v pořadu Euro TV Eva Liba, social media manager společnosti Coca-Cola.
Zhlédnout další videa