Obálku roku 2012 má Euro

15. dubna 2013, 00:00 - (red)
15. dubna 2013, 00:00

Unie vydavatelů Týdeník Euro získal ocenění v soutěži Časopis roku, kterou již podeváté vyhlašovala Unie vydavatelů. Art director Tomáš Novák na obálce roku 2012 ztvárnil téma věnované sociální síti Facebook, které bylo hlavním materiálem čísla 22/2012.

Kromě týdeníku Euro si různá ocenění ze soutěže odnesly tituly Chvilka pro tebe, Epocha, 100+1 zahraniční zajímavost, Betynka, Dům a zahrada, Forbes a Architekt. Digitálním počinem roku porota zvolila mobilní aplikaci časopisu Ekonom.

O ceny se letos kromě vydavatelství Mladá fronta, ucházelo šestnáct vydavatelů, kteří do soutěže přihlásili celkem 36 časopisů, pět digitálních projektů a 26 obálek časopisů. Porotu tvořilo dvacet odborníků zastupujících různé části mediálního trhu – mediální agentury, zadavatele reklamy a výzkum trhu. Zasedli v ní ale také zástupci akademické obce a odborníci na digitální publikování.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít