Obálku roku 2012 má Euro

15. dubna 2013, 00:00 - (red)
15. dubna 2013, 00:00

Unie vydavatelů Týdeník Euro získal ocenění v soutěži Časopis roku, kterou již podeváté vyhlašovala Unie vydavatelů. Art director Tomáš Novák na obálce roku 2012 ztvárnil téma věnované sociální síti Facebook, které bylo hlavním materiálem čísla 22/2012.

Kromě týdeníku Euro si různá ocenění ze soutěže odnesly tituly Chvilka pro tebe, Epocha, 100+1 zahraniční zajímavost, Betynka, Dům a zahrada, Forbes a Architekt. Digitálním počinem roku porota zvolila mobilní aplikaci časopisu Ekonom.

O ceny se letos kromě vydavatelství Mladá fronta, ucházelo šestnáct vydavatelů, kteří do soutěže přihlásili celkem 36 časopisů, pět digitálních projektů a 26 obálek časopisů. Porotu tvořilo dvacet odborníků zastupujících různé části mediálního trhu – mediální agentury, zadavatele reklamy a výzkum trhu. Zasedli v ní ale také zástupci akademické obce a odborníci na digitální publikování.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče