Našim službám věříme

01. června 2015, 00:00 -
01. června 2015, 00:00

Rakouská Raiffeisenbank míří na české firmy ojedinělou nabídkou Rakousko má pověst konzervativní země. Přesto patří finanční ústavy s kořeny v zemi našeho jižního souseda k nejinovativnějším v Česku. Dobrým příkladem je tradiční rakouský bankovní dům Raiffeisenbank - známý svým žlutočerným logem zkřížených koňských hlav - který letos počátkem března přišel se zajímavým konceptem Banky na zkoušku určeným pro firemní klientelu. Podobně odvážné nabídky byly zatím v Česku k vidění spíše jen na trhu služeb pro fyzické osoby.

Tři měsíce na rozmyšlenou A co je vlastně podstatou akce? Banka na zkoušku umožňuje novým firemním klientům vyzkoušet komplexní transakční služby Raiffeisenbank s garancí spokojenosti. „Za kvalitou našich služeb si stojíme a můžeme ji garantovat. Právě kvalita klientského servisu je základem naší práce,“ vysvětlil základní filozofii nového konceptu Václav Štětina, ředitel firemního bankovnictví Raiffeisenbank.

„V případě nespokojenosti s našimi službami garantujeme firmám vrácení bankovních poplatků za první tři měsíce,“ dodává Václav Štětina. „Rádi bychom takto oslovili nové klienty a umožnili jim přesvědčit se o kvalitě našich služeb. Naši profesionální bankovní poradci připraví pro tyto firmy individuální nabídku na základě jejich potřeb a firmy budou mít tři měsíce na to, aby zjistily, co umíme,“ doplňuje Václav Štětina.

Slovenská inspirace Koncept Banky na zkoušku je určen pro firmy s obratem nad 50 milionů korun. Hodnotit, jaký vyvolal zájem u klientů, je dle Raiffeisenbank zatím předčasné. „Na jakékoli vyhodnocení je ještě opravdu velmi brzy. V každém případě již evidujeme několik společností, které naše nabídka zaujala. Zatím nemáme určený přesný horizont ukončení této kampaně, případní zájemci by ale určitě neměli dlouho váhat,“ doplňuje Václav Štětina s tím, že podobná kampaň běží v Tatra bance - sesterské bance Raiffeisenbank na Slovensku. „Výsledky tam jsou velice dobré, banka získala za relativně krátké období desítky nových korporátních klientů,“ říká Václav Štětina.

Žlutočerná tradice Velká pozornost, kterou Raiffeisenbank věnuje nabídkám pro firemní klientelu, je pro banku typická. „Raiffeisenbank je bankou s dlouhou korporátní historií a je dlouhodobým a důvěryhodným partnerem jak fyzických osob a drobných podnikatelů, tak i opravdu velkých firem,“ vysvětluje Václav Štětina. „V České republice působíme již od roku 1993 a naše první pobočka vůbec, která v tomto roce vznikla v Českých Budějovicích, se zaměřovala právě na firemní bankovnictví,“ dodává. Tradice a konzervativnost v dobrém slova smyslu hraje v případě Raiffeisenbank velkou roli. Tomu odpovídá i ochranná známka banky. Tou je typický žlutočerný symbol zkřížených koňských hlav, v němčině Giebelkreuz. „Tento znak po staletí zdobí štíty mnoha budov v Evropě, je symbolem ochrany rodin shromážděných pod společnou střechou před zlem a životním ohrožením,“ objasňuje Václav Štětina význam loga banky a dodává, že skupina Raiffeisen poprvé použila tento symbol ve 30. letech 20. století a trvale jej začala využívat v 60. letech. „V České republice pak Raiffeisenbank využívá logo se dvěma zkříženými koňskými hlavami od svého vstupu na trh v roce 1993,“ uzavírá Václav Štětina.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít