Mladí dokážou svými nápady a schopnostmi překvapit

24. června 2013, 00:00 -
24. června 2013, 00:00

Chceme mladým lidem pomoci překonávat problémy, říká ředitelka komunikace společnosti Telefónica Czech Republic Dana Dvořáková

Míra nezaměstnanosti mladých lidí přesahuje v České republice patnáctiprocentní hranici. K získání práce jim často scházejí zkušenosti a praxe, mnohdy i podpora dospělých. Přesto se najdou tací, kteří mají skvělé nápady a nebojí se jít s kůží na trh, jak potvrzuje Dana Dvořáková, ředitelka komunikace Telefónica Czech Republic.

* Proč se Telefónica zaměřuje právě na mladé lidi?

Mladí jsou naše budoucnost, a navíc si uvědomujeme, že společnostem našeho typu mohou přinést nové impulzy. I proto jsme si nechali zpracovat nejrozsáhlejší celosvětový průzkum mladé generace Y. Abychom ji lépe poznali, pochopili, jaké řeší problémy, jak se liší od předchozích generací. Jejím hlavním rysem je využívání technologií, její život probíhá online. To je něco, co se velmi váže i k našemu podnikání. Chceme mladým pomoci překonávat problémy a podpořit je v podnikání, dát jim směr.

* Jaké programy Telefónica mladým nabízí?

Studentům a absolventům dáváme příležitost nastartovat pracovní kariéru. V rámci programu Talentum jsme přijali už 40 studentů vysokých škol a jejich počet letos zdvojnásobíme. Podporujeme však také mladé lidi ze širší komunity. Program Think Big jim nabízí příležitost změnit své okolí k lepšímu. Na realizaci svých programů od nás dostávají finanční podporu, a navíc i možnost získat nové dovednosti ve vzdělávacích kurzech.

* A jak u mladých podporujete zájem o technologie?

Coby společnost podnikající v oblasti digitálních technologií, chceme u mladých rozvíjet zájem především v této oblasti. Například studenti středních škol si během jednodenního kurzu Think Big School mohou vyzkoušet tvorbu podnikatelských nápadů s pomocí digitálních nástrojů. Nedávno jsme také otevřeli podnikatelský inkubátor Wayra, kde lidé s podnikatelským duchem mají šanci šest měsíců vyvíjet aplikace a realizovat digitální projekty. Věřím, že všechny tyto aktivity pomáhají mladým lidem v získávání zkušeností důležitých pro úspěšný start jejich profesního života. Jejich neotřelé nápady naopak umožňují posouvat naše podnikání novým směrem.

Příležitost pro každého. Podle Dany Dvořákové Telefónica v rámci programu Think Big podporuje mladé lidi ze širší komunity a dává jim možnost změnit své okolí k lepšímu.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Auta
Reálná spotřeba Bugatti Chiron? Není tak strašná, jak by se…
Rolls-Royce Phantom: Vlastní platforma, přes 130 kg zvukové izolace a komfort létajícího koberce
Kvíz na pátek: Poznáte auta podle fotografie?
Toužíte po luxusní prémiové ojetině? Kalkulace nákladů vás vrátí zpět na zem
Do prodeje jde velmi speciální Honda NSX. Zájemci za ni dají minimálně 12 milionů
Technologie
Konec řízené distribuce. Creators Update byl vypuštěn na všechna kompatibilních zařízení
Ryzen Threadripper byl „delidován“ na videu. Uvnitř se schovává překvapení
WhatsApp stále roste. Denně jej používá miliarda lidí, proteče jím 55 miliard zpráv
USB 3.2 se představuje. Zrychlí na 20 Gb/s i se starými kabely, mohlo by přijít už brzy
Google po sedmi letech vypnul Instant Search. Návrhy výsledků vyhledávání se již nezobrazují
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít