Malá, nebo velká?

27. srpna 2012, 00:00 - Naďa Kubalíková
27. srpna 2012, 00:00

Marketingový institut

Pozvání Marketingového institutu na setkání s tématem „Jak se mění trh? Co umí malá agentura a co velká?“ přijaly téměř dvě desítky panelistů z řad ředitelů malých i velkých reklamních a PR agentur i jejich klientů.

Do publika usedla stovka návštěvníků – přibližně desetinu z nich tvořili studenti, zbylou část pak zástupci nejrůznějších českých firem. Ne vždy se přitom jednalo o marketéry, téma zaujalo i samotné majitele firem, copywritery či grafické designery.

O autorovi| PŘIPRAVILA • Naďa Kubalíková (kubalikova@mf.cz)

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Poroste rychleji USA nebo eurozóna? MMF upravil předpovědi
Která země má nejdražší tarify ve střední Evropě? ČR nebo Polsko?
Co je dobré vědět o základní daňové slevě?
Co je dobré vědět o exekucích? 2. díl: dědictví, společné jmění manželů a rozvod
Jaké je zadlužení českých domácností?
Auta
Evropská komise vyšetřuje BMW, Mercedes a VW kvůli údajnému…
Mercedes vymění DTM za elektrické formule. Ostrý start plánuje na rok 2019
Subaru WRX STI proletělo Nürburgring téměř stejně rychle jako Porsche 918 Spyder
Mazda poprvé ukázala nový crossover CX-8. Bude to vlajková loď pro Japonsko
Bentley Continental GT Galene Edition je silniční jachta pro 30 movitých zákazníků
Technologie
Objevily se výsledky Radeonů RX Vega v 3DMarku. Start prodejů přesně za dva týdny?
Skype 5.4 pro Linux přidává podporu pro skupinové videohovory
Nvidia už má Tesly s čipy Volta, rozdala první karty výzkumníkům umělé inteligence
Čína blokuje WhatsApp, Rusko po jeho vzoru hodlá blokovat služby VPN a proxy
Poslední testovací kolo. Stáhněte si Android O Developer Preview 4
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít