Malá, nebo velká?

27. srpna 2012, 00:00 - Naďa Kubalíková
27. srpna 2012, 00:00

Marketingový institut

Pozvání Marketingového institutu na setkání s tématem „Jak se mění trh? Co umí malá agentura a co velká?“ přijaly téměř dvě desítky panelistů z řad ředitelů malých i velkých reklamních a PR agentur i jejich klientů.

Do publika usedla stovka návštěvníků – přibližně desetinu z nich tvořili studenti, zbylou část pak zástupci nejrůznějších českých firem. Ne vždy se přitom jednalo o marketéry, téma zaujalo i samotné majitele firem, copywritery či grafické designery.

O autorovi| PŘIPRAVILA • Naďa Kubalíková (kubalikova@mf.cz)

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče