Malá, nebo velká?

27. srpna 2012, 00:00 - Naďa Kubalíková
27. srpna 2012, 00:00

Marketingový institut

Pozvání Marketingového institutu na setkání s tématem „Jak se mění trh? Co umí malá agentura a co velká?“ přijaly téměř dvě desítky panelistů z řad ředitelů malých i velkých reklamních a PR agentur i jejich klientů.

Do publika usedla stovka návštěvníků – přibližně desetinu z nich tvořili studenti, zbylou část pak zástupci nejrůznějších českých firem. Ne vždy se přitom jednalo o marketéry, téma zaujalo i samotné majitele firem, copywritery či grafické designery.

O autorovi| PŘIPRAVILA • Naďa Kubalíková (kubalikova@mf.cz)

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče