Kreativní obchodník

24. února 2014, 00:00
24. února 2014, 00:00

LIDL Veřejnost pošesté ocenila společnost Lidl v soutěži MasterCard Obchodník roku. Potravinový řetězec zvítězil v kategorii Cena veřejnosti a vyhrál také v nové kategorii Kreativita roku, v níž odborná porota ocenila projekt Paulus vs. Ihnačák. Ocenění přebral Michal Farník, jednatel společnosti Lidl ČR (vpravo), z rukou Josefa Jehlíka, manažera pro rozvoj obchodu v GE Money Bank. Veřejnost mohla obchodníky podpořit hlasováním na internetu nebo textovými zprávami. Hlasování probíhalo od 2. prosince 2013 do 12. ledna 2014. Společnost Lidl získala v soutěži MasterCard Obchodník roku celkem 16 ocenění.

O autorovi| PŘIPRAVILA • redakce (spolecnost.euro@mf.cz)

Musíte si přečíst

Itálii čeká v sobotu státní pohřeb. Počet obětí stoupl…

Zákaz burkin na plážích se ve Francii ruší

Pivovar AB InBev bude po převzetí SABMilleru propouštět

Fed se chystá na zvýšení sazeb. Podmínky tomu přejí

Česko mělo třetí nejvyšší dotace z EU na obyvatele v…

Škoda rozšíří výrobu v Číně. Včetně speciální verze…

Michal Horáček: Jen já a lidi
Michal Horáček, známý textař a možný prezidentský kandidát, v pořadu Euro TV slibuje, že se v kampani obejde bez politických stran i sponzorů. Agituje za pragmatický vztah k Číně, ale zároveň zůstává zastáncem EU. Islám je podle něj s českým prostředím nekompatibilní.
Zhlédnout další videa