Kreativní obchodník

24. února 2014, 00:00 -
24. února 2014, 00:00

LIDL Veřejnost pošesté ocenila společnost Lidl v soutěži MasterCard Obchodník roku. Potravinový řetězec zvítězil v kategorii Cena veřejnosti a vyhrál také v nové kategorii Kreativita roku, v níž odborná porota ocenila projekt Paulus vs. Ihnačák. Ocenění přebral Michal Farník, jednatel společnosti Lidl ČR (vpravo), z rukou Josefa Jehlíka, manažera pro rozvoj obchodu v GE Money Bank. Veřejnost mohla obchodníky podpořit hlasováním na internetu nebo textovými zprávami. Hlasování probíhalo od 2. prosince 2013 do 12. ledna 2014. Společnost Lidl získala v soutěži MasterCard Obchodník roku celkem 16 ocenění.

O autorovi| PŘIPRAVILA • redakce (spolecnost.euro@mf.cz)

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče