Kreativní obchodník

24. února 2014, 00:00
24. února 2014, 00:00

LIDL Veřejnost pošesté ocenila společnost Lidl v soutěži MasterCard Obchodník roku. Potravinový řetězec zvítězil v kategorii Cena veřejnosti a vyhrál také v nové kategorii Kreativita roku, v níž odborná porota ocenila projekt Paulus vs. Ihnačák. Ocenění přebral Michal Farník, jednatel společnosti Lidl ČR (vpravo), z rukou Josefa Jehlíka, manažera pro rozvoj obchodu v GE Money Bank. Veřejnost mohla obchodníky podpořit hlasováním na internetu nebo textovými zprávami. Hlasování probíhalo od 2. prosince 2013 do 12. ledna 2014. Společnost Lidl získala v soutěži MasterCard Obchodník roku celkem 16 ocenění.

O autorovi| PŘIPRAVILA • redakce (spolecnost.euro@mf.cz)

Musíte si přečíst

Fiat Chrysler podle interního šetření nadhodnocoval…

Brusel chce po VW spravedlivé odškodnění evropských…

Sport a politiku nelze oddělit. MOV si nad ruským…

Amazon jako Uber. Doručovat za něj může kdokoliv

Facebook prohrává boj se zbraněmi. Na teroristy nemá…

Hezky česky, hezky rusky

Eva Liba: Snapchat nepochopí nikdo nad 30 let
Nejrychleji rostoucí sociální síť světa Snapchat sází jen na mladé, pro starší je extrémně nepřístupná. Microsoft ani Google to nedotáhli tak daleko, říká v pořadu Euro TV Eva Liba, social media manager společnosti Coca-Cola.
Zhlédnout další videa