Kreativní obchodník

24. února 2014, 00:00 -
24. února 2014, 00:00

LIDL Veřejnost pošesté ocenila společnost Lidl v soutěži MasterCard Obchodník roku. Potravinový řetězec zvítězil v kategorii Cena veřejnosti a vyhrál také v nové kategorii Kreativita roku, v níž odborná porota ocenila projekt Paulus vs. Ihnačák. Ocenění přebral Michal Farník, jednatel společnosti Lidl ČR (vpravo), z rukou Josefa Jehlíka, manažera pro rozvoj obchodu v GE Money Bank. Veřejnost mohla obchodníky podpořit hlasováním na internetu nebo textovými zprávami. Hlasování probíhalo od 2. prosince 2013 do 12. ledna 2014. Společnost Lidl získala v soutěži MasterCard Obchodník roku celkem 16 ocenění.

O autorovi| PŘIPRAVILA • redakce (spolecnost.euro@mf.cz)

Mohlo by vás zajímat

Deutsche Bank

Americké úřady jednají s Deutsche Bank o pokutě 5,4 miliardy USD

Ilustrační foto (Zdroj: ČTK)

Apple otevře první výzkumné centrum v Číně. Zaměstná 500 lidí

Ilustrační foto

Žádný milion. Do Německa přišlo loni „pouze“ 890 tisíc uprchlíků

Německý hnědouhelný důl Jänschwalde společnosti Vattenfall

EPH a PPF dokončily nákup německých dolů a elektráren Vattenfallu

Republikánský kandidát na prezidenta USA Donald Trump se svým charakteristickým gestem

4 oblíbení diktátoři Donalda Trumpa

Pobočka Vojenské zdravotní pojišťovny v Praze

Šéf vojenské pojišťovny Štein odvolal dva členy vedení. Prý protiprávně

  • James Cusumano: Pochybuji, že Elvis žije

  • Vlastimil Harapes: Nemám rád cyklostezky a nejraději bych…

  • František Stárek: Už jsem si myslel, že budu v klidu

  • Karolína Topolová: Dovoz ojetých aut se nevyplatí

  • Alexandra Kala: Sleva je u mě zakázané slovo

  • Radka Dohnalová: Lídři by měli rozvíjet své talenty a…

  • Václav Cílek: Vyhnuli jsme se Kurdistánu

  • Petr Lávička: České maso bývá předražené

  • Michal Horáček: Jen já a lidi

Hry pro příležitostné hráče