Kofola letos rozšíří síť fresh barů na padesát

foj 07. dubna 2014, 07:10
07. dubna 2014, 07:10

Český výrobce nápojů společnost Kofola chce investovat do rozvoje vlastní sítě fresh barů. Firma před rokem a půl koupila síť barů Ugo a před několika týdny i společnost Mangaloo.

„Dohromady máme sedmatřicet fresh barů. Do konce roku jich chceme mít padesát,“ uvedl v rozhovoru pro týdeník Euro šéf a majitel Kofoly Jannis Samaras. Ten současně říká: „Rozvoj v této kategorii bude poměrně velký a je to směr, ve kterém budeme pokračovat. Počítáme s investicemi v řádech desítek až stovek milionů korun.“

Kofola plánuje i zahraniční expanzi. Aktuálně je v tendru na slovinskou společnost Radenska. „Kofola je malá firma a slovinský tendr není o tom, že máme v plánu nějakou velkou zahraniční expanzi. A hlavně Radensku nebereme moc jako zahraniční expanzi, ale spíš v rámci starého Rakouska-Uherska. V soutěži je poměrně velká konkurence, teprve se uvidí, jak dopadne,“ tvrdí Samaras.

Společnost Kofola počítá s tím, že pokud v tendru na Radensku uspěje, bude část produkce dovážet na český trh.
Stejně tak ale firma počítá s tím, že využije distribuční síť Radensky k prodeji některých svých produktů ve Slovinsku. „Značka vznikla za RakouskaUherska a na českém trhu historicky byla,“ upozornil Samaras.

Rozhovor se šéfem Kofoly najdete v dnešním vydání týdeníku Euro.


Čtěte také:

Kofola vzdala cenové války, přesto zvýšila tržby i zisk

Džusové bary Mangaloo: od rockového festivalu až pod křídla Kofoly

Kofola koupila síť fresh barů Mangaloo. Stala se lídrem na trhu

Čekání na vraždu Pavel Páral

Musíte si přečíst

Lešek: Lepší výběr architekta než soutěž neexistuje

Čekání na vraždu

Potvrzeno. Novým ředitelem BIS bude Koudelka

Japonsko napumpuje do ekonomiky 6,5 bilionu korun

Luxusní ostrovní resort za 50 dolarů? Australan ho…

Neschopné vedení nesnese pětina Čechů

Eva Liba: Snapchat nepochopí nikdo nad 30 let
Nejrychleji rostoucí sociální síť světa Snapchat sází jen na mladé, pro starší je extrémně nepřístupná. Microsoft ani Google to nedotáhli tak daleko, říká v pořadu Euro TV Eva Liba, social media manager společnosti Coca-Cola.
Zhlédnout další videa