Jsme pekárna, ne rozpékárna

28. listopadu 2016, 00:00 -
28. listopadu 2016, 00:00

Snažíme se vycházet vstříc různým skupinám zákazníků s různými stravovacími preferencemi a návyky

Všichni o kvalitě mluví, ale málokdo ji skutečně drží. „My jsme dobří vtom, co děláme,“ říká René Hesoun, ředitel hypermarketu Globus Ostrava.

* Co pro vás znamená vítězství v Diamantové lize kvality a další dvě získané ceny?

Je to potvrzení skvělé práce celého týmu a také našich vysokých standardů. Zároveň je to rovněž velký závazek do budoucna, abychom i nadále naše služby poskytovali na té nejvyšší úrovni a pro naše zákazníky byli oblíbeným místem k nákupu.

* Proč zákazníci ve vašem obchodě rádi nakupují?

Jsme dobří vtom, co děláme. Jiné značky o řadě věcí často jen mluví, my to u nás ale skutečně děláme. V našem řeznictví denně bouráme a zpracováváme maso od brzkého rána, aby ho měli zákazníci na pultech vždy čerstvé. Jsme také skutečná pekárna, ne rozpékárna. Každý den vyrábíme čerstvé pečivo a díky tomu do něj nemusíme přidávat zbytečné stabilizátory. Jako první hypermarket jsme také začali šestkrát týdně vyrábět vlastní knedlíky, které neobsahují žádné konzervanty a barviva a jsou pouze ze základních surovin. Od května roku 2014 je mohou naši zákazníci koupit i v oddělení čerstvých potravin. Knedlíky jsou velmi oblíbené i mezi zákazníky naší Globus restaurace, kde loňská produkce dosáhla 30 tisíc kusů.

* Nakolik spolupracujete s regionálními producenty potravin?

Učím dál více lidí se probouzí zájem o lokální produkty. A Ostravsko není výjimkou. Proto se soustředíme na potraviny, které jsou vypěstované nebo vyrobené přímo u nás v regionu, a daří se nám to. Veškeré vepřové a hovězí maso v našem řeznictví pochází výhradně od spolehlivých českých a moravských dodavatelů. Stejný přístup zaujímáme i v naší pekárně. Mouku odebíráme od osvědčených moravských mlynářů a pochází z obilí z moravských polí. Všichni výrobci kvalitních potravin mají unás otevřené dveře. Jsme rádi, že podporou místních pěstitelů a výrobců pomůžeme nejen jim, ale celému regionu a rozšíříme a zatraktivníme také nabídku pro naše zákazníky.

* Současným trendem je zdravý životní styl. Zaměřujete se i na tuto oblast?

Tento trend vnímáme už několik posledních let. Spolu se zájmem o zdravý životní styl roste i zájem zákazníků o různé skupiny potravin. Lidé jsou lépe informovaní a zajímají se, co všechno mohou pro své zdraví udělat. Mnoho zákazníků již také například bio nevnímá pouze jako životní styl, ale rovněž jako záruku kvality, o kterou se mohou opřít další lifestylové směry jako raw, vegan, bezlepek a podobně. Vyberou si u nás vegetariáni, vegani, makrobiotici i lidé s intolerancí na lepek či laktózu. Sortiment „zdravého světa“ jsme rozšířili, a zákazníci tak najdou více než 1300 produktů na jednom místě. Naším dlouhodobým cílem je vycházet vstříc různým skupinám zákazníků s jejich různými stravovacími preferencemi a návyky.

Mohlo by vás zajímat

Finance
6 tipů, jak co nejlevněji vyměnit peníze v zahraničí na dovolené
Kde všude můžete v Česku prohlásit: „Zaplatím to bitcoinem“
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Vyřizování dětského pasu nenechávejte na poslední chvíli. Rychlopas se prodraží.
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
Auta
Prohlédli jsme si nový Opel Grandland X. Jak prostorný je…
Škoda vyrobila už šest milionů Octavií
Na prodej je krásná Škoda 130 RS. Její cena vás ale pravděpodobně nepotěší
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid jezdí za 1,4 litru na 100 km
Škoda Citigo má i po faceliftu pořád co nabídnout (první jízdní dojmy)
Technologie
Facebook ovládá celý svět. Má již 2 miliardy uživatelů
Tip: Jak skrýt ikonu Windows Defenderu v oznamovací oblasti? [Windows 10]
Ve Windows Storu se objevil neoficiální, ale funkcemi nabitý klient pro Google Play Music
Objevily se těžní verze Radeonů Polaris. Na trh se vrací RX 470, někdy i s výstupy
Den D přišel. Evropská komise udělila Googlu rekordní pokutu 2,42 miliardy eur
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít