Investice, které rozhodují

08. dubna 2013, 00:00 -
08. dubna 2013, 00:00

Proč je dobré investovat do oblasti zpracování dat a co vaší firmě tato investice přinesla?

VÁCLAV HRUBÝ • vedoucí týmu campaign managementu, Česká spořitelna

Taková investice rozhodně není k zahození.

Konkrétně nám umožnila strukturovaný, analytický přístup ke klientským datům a využití výstupů z těchto analýz pro další prodej produktů a služeb našim klientům. Díky těmto investicím dokážeme oslovit mnoho různých skupin klientů v relativně krátkém čase a dokážeme jít naproti jejich potřebám. Umíme tak lépe využít potenciál naší klientské databáze a být efektivnější v prodeji.

JOLANA KOLARÍKOVÁ • ředitelka úseku marketingu a PR, Česká podnikatelská pojišťovna

Situace na trhu, který je velmi konkurenční, vede pojišťovny k tomu, aby se snažily o stabilizaci portfolia svých stávajících zákazníků. Bližší poznání klienta a tím naplnění jeho aktuálních potřeb v tomto případě hraje zásadní roli. Implementace řešení campaign managementu a správně zvolená obchodní strategie se ukázala být správnou volbou, což dokazují samotné výsledky. Díky přesnému cílení kampaní s průměrnou responsí 10,91 procenta jednoznačně patříme ke špičce v pojišťovacím sektoru.

JAN ŽEBROK • senior marketing manager – CRM, Telefónica Czech Republic

Prostředky, které jsou cíleně a včas investovány do zpracování, interpretace a také pochopení dat, zkracují dobu, která je potřebná k reakci na nové požadavky a rostoucí očekávání trhu od našich služeb a technologií.

Díky investicím tak měníme hodnotu uloženou v datech na hodnotu pro naše zákazníky a jsme efektivnější v našich aktivitách. Současně si otevíráme prostor pro inovace, které nás výrazně odlišují od konkurence a mění svět telekomunikací.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít