Hýčkat nestačí

02. března 2015, 00:00 -
02. března 2015, 00:00

Kvalitní zákaznická péče je pro většinu firem klíčovým nástrojem, jak zvyšovat spokojenost zákazníků a dlouhodobě si je udržet

Samotná starost o potřeby zákazníků a přímá komunikace s nimi k úspěchu ale často nestačí. V letošním roce jsme ve Vodafonu rozšířili službu osobní péče o firemní zákazníky i na menší firmy a podnikatele. Doposud byla přitom tato služba určena prioritně větším zákazníkům. To ukazuje, jak je, určitě nejen pro nás, osobní péče čím dál důležitější.

OSOBNÍ PŘÍSTUP

Je to v principu jednoduchý, ale velmi sofistikovaný nástroj, jak se starat o potřeby daného klienta. Zákazníci jsou na podobné zacházení zvyklí z řady jiných oborů, například z bankovnictví. V něm stejně jako v telekomunikacích dochází k dvěma zdánlivě protichůdným jevům. Zákazníci na jedné straně čím dál častěji využívají možnosti nastavovat si služby a obsluhovat svůj účet přes internetové rozhraní (viz online samoobsluha) nebo v aplikaci přímo v mobilním telefonu. Na druhé straně však v případě, kdy řeší určitou specifickou záležitost, očekávají osobní přístup. Přitom nechtějí trávit dlouhé minuty obsluhou hlasového automatu nebo svou situaci sáhodlouze vysvětlovat pokaždé jinému konzultantovi na telefonu.

Tím, že si zákazník vyřídí běžné úkony skrze internetovou samoobsluhu nebo aplikaci v telefonu, vyvstává prostor pro větší rozšíření osobní péče. V našem případě na více firemních klientů. Zákazník má vždy přiděleného svého oddaného konzultanta a ten zná detailně nastavení všech služeb klienta a dovede mu snadno a rychle pomoci s kterýmkoli problémem. Zákazník je vždy spojen s tímto svým konzultantem, nemusí tak složitě vysvětlovat svou situaci. U větších firemních zákazníků má tento přístup veliký úspěch.

VÝSTAVBA SÍTĚ

Jenom samotná péče by nám ovšem k úspěchu, jakým je například již více než milion aktivních firemních SIM v naší síti, rozhodně nestačila. Osobní přístup k zákazníkovi je tím, co nám pomáhá učinit jej spokojeným. Ale bez zázemí v podobě mobilní sítě a portfolia hlasových i datových služeb by to samozřejmě nešlo. Výstavba sítě pro nás byla a stále je jednou z hlavních priorit, aktuálně se můžeme dle metodik Českého telekomunikačního úřadu pochlubit například nejlepším pokrytím rychlým mobilním internetem v rámci celé České republiky.

Mohlo by vás zajímat

Finance
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Vyřizování dětského pasu nenechávejte na poslední chvíli. Rychlopas se prodraží.
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
EU: Jak vysoké je zdanění práce u podprůměrných mezd?
Macron ve stopách Babiše
Auta
Prohlédli jsme si nový Opel Grandland X. Jak prostorný je…
Škoda vyrobila už šest milionů Octavií
Na prodej je krásná Škoda 130 RS. Její cena vás ale pravděpodobně nepotěší
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid jezdí za 1,4 litru na 100 km
Škoda Citigo má i po faceliftu pořád co nabídnout (první jízdní dojmy)
Technologie
Tip: Jak skrýt ikonu Windows Defenderu v oznamovací oblasti? [Windows 10]
Ve Windows Storu se objevil neoficiální, ale funkcemi nabitý klient pro Google Play Music
Objevily se těžní verze Radeonů Polaris. Na trh se vrací RX 470, někdy i s výstupy
Den D přišel. Evropská komise udělila Googlu rekordní pokutu 2,42 miliardy eur
Legendární John Romero prodává Dooma II. Na diskety se vám i podepíše
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít