Hugo Boss: ONA

30. listopadu 2015, 00:00
30. listopadu 2015, 00:00

XII příloha Euro life Důraz na ostrý střih, inovativní technologie, minimum dekorativních prvků a zjednodušená silueta. Tak by se dala ve zkratce popsat dámská kolekce Hugo Boss podzim/zima 2015. Podle kreativního ředitele značky Jasona Wua se v ní snoubí nekompromisní průmyslová výroba s přírodou, mužský princip se ženským. Modely mají klasické prvky z pánské módy, znovuobjevené pro ženu 21. století. Kolekce vyniká ostrými kontrasty barev, kdy jsou tvídové kousky protkány kontrasty červené, antracitové, černé a vanilkové barvy. V kombinaci s tradičními látkami nabízí kolekce i industriálně laděné dekorativní prvky. Podlouhlé korálky a laserem řezané flitry jsou zdůrazněny plastovými okraji s vrstvami tylu, zatímco klasická plátnová vazba dodává trojrozměrný tvar. Kolekci uzavírají precizně šité zakázkové kabelky BOSS Bespoke, které jsou charakteristické rovnými hranami. l

Musíte si přečíst

Neunesla zátěž. Kapitál nejstarší banky se v testu…

Nabídka pro SABMiller je konečná. Předsednictvo ji…

Turismus v Turecku chřadne. Propad je největší za 17…

Kauza Rath na druhou: stát žaluje firmy i jednotlivce

Znovu pod odhady. Americká ekonomika rostla o 1,2…

Od ropy k ekologii. Rockefellerové završují svoji…

Ondřej Krátký: Vlastními auty se bude jezdit čím dál méně
S jak velkou podporou se setkává sdílená ekonomika u politiků? A jak se daří startupům v Česku? O tom mluvil v pořadu Euro TV Ondřej Krátký, spoluzakladatel startupu Liftago, který chce přinést alternativu k vlastním autům v centrech měst.
Zhlédnout další videa