Fotbal zvítězil

06. ledna 2014, 00:00 -
06. ledna 2014, 00:00

PR. KONEKTOR Agentura PR. Konektor zvítězila v soutěži PR European Excellence Awards s kampaní pro společnost Chello Central Europe s názvem El Clásico. V kampani šlo o upoutání pozornosti diváků a médií na vysílání legendárního zápasu mezi Realem Madrid a FC Barcelona v televizi Sport TV, což se podařilo díky zapojení celebrit a fanklubů, realizací guerilla PR a aktivit na sociálních sítích. Ocenění v Mnichově převzal Václav Mozer (zcela vpravo), senior marketing & PR manager, a Jakub Švestka (uprostřed), PR manager z Chello Central Europe,a

za agenturu PR. Konektor managing partner Jaroslav Duroň (zcela vlevo) s Rostislavem Starým (druhý zleva) a Tomášem Vozábem.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Google po letech ustoupil. Nebude číst vaše e-maily kvůli reklamě
Nvidia GeForce GT 1030 – jak se hraje na grafice za 2000 Kč (uživatelská recenze)
Cnews FM: Zneužívá Microsoft monopolní postavení vůči výrobcům antivirů? [podcast]
Je v pořádku, když vám šéf čte e-maily?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít