Firmy potřebují podporovat v růstu

24. března 2014, 00:00 - Luboš Markvart
24. března 2014, 00:00

Očekávají od svých dodavatelů to, co samy zákazníkům poskytují Manažeři i majitelé firem se shodují, že úspěšné podnikání je závislé na několika pilířích. Mezi nejvýznamnější patří bezesporu snaha poskytovat kvalitní produkty a služby a plnit přání svých zákazníků.

Právě toto s sebou přináší nutnost umět sladit nejen všechny zaměstnance, ale také své dodavatele a obchodní partnery do jednoho fungujícího organismu. I s tím může pomoci telekomunikační operátor. S řešením Vodafone OneNet se chod firmy výrazně zjednodušuje a zpřehledňuje. Propojuje telekomunikační a ICT služby do jednoho celku. Za všechno navíc firma platí jedinou fakturou.

Toto telekomunikační řešení pro velké i menší firmy obsahuje nejen mobilní a pevné volání, pevné datové připojení, mobilní internet a služby M2M, ale také celou řadu novinek z oblasti ICT. Všechny služby je možné nastavit podle individuálních potřeb dané firmy.

OneNet není jen soubor praktických služeb, ale Vodafone si stojí za tím, že se s ním zákazníci budou cítit příjemně a bude se jim jednoduše spolupracovat. Hlavně proto Vodafone vybudoval OneNet centrum, unikátní prostor, kde se zákazníci interaktivní formou seznámí s OneNet řešením. Sami si tu mohou otestovat, jak by konkrétní služby fungovaly v jejich firmě. Samozřejmostí v komunikaci s firmami je také individuální péče a podpora. Stačí, aby zákazník zavolal svému osobnímu konzultantovi, a ten se postará o všechno, co je potřeba. „V případě jakéhokoli problému mohu jen zvednout telefon a 24 hodin 7 dní v ty´dnu je nám k dispozici zákaznická linka Vodafonu, a v pracovní době dokonce náš vlastní konzultant,“ potvrzuje Jozef Horák z Kolkovny. A pokud si ve firmě chtějí vše spravovat sami, mají vždy k dispozici OneNet samoobsluhu, a to jak v internetové, tak v mobilní verzi. Obě nabízejí možnost úpravy účtů na jednom místě, nastavení služeb, přehled o všech číslech, která firma vlastní, a třeba i možnost zablokování ztracené nebo ukradené SIM karty. Kvalitní datové připojení je základ Bez pevného datového připojení si už žádná firma neumí představit svoji existenci. Spolehlivé a rychlé připojení k internetu je klíčové jak pro datovou komunikaci a propojení poboček firmy, tak pro pevné hlasové služby a jakékoli další nadstavbové a ICT produkty. V rámci OneNet řešení Vodafone nabízí několik různých technologií, přičemž nezáleží na tom, jaká technologie bude použita, stejná kvalita a dostupnost služby jsou vždy garantovány. Samozřejmostí je nepřetržitý monitoring sítě a dohled nad funkčností připojení. Dojde-li v ojedinělých případech k výpadku, je zaručeno jeho okamžité vyřešení a zákazník tak většinou potíže ani nezaznamená.

Martin Domanský, majitel úspěšného rodinného podniku, autosalonu Domanský, popisuje konkrétní výhody OneNet datového připojení pro svou společnost: „Vyhovuje mi, že už si nemusím dělat starosti se selháváním datových spojení, které jsem dříve řešil. V současné chvíli všechna spojení spolehlivě běží. Díky tomu jsme mohli spojit servery informačního systému umístěné v různych pobočkách na jedno místo.

Snížily se nám tak náklady na samotné servery i manuální práce spojená s přenášením údajů z jednotlivých poboček.“ Motorem firmy je efektivita Základem nabídky hlasových služeb OneNetu je Virtuální telefonní ústředna. Vytváří prostředí pro pevné i mobilní telefony a odpadá díky ní nutnost mít vlastní pevnou ústřednu. Tu totiž nahradí funkce virtuální ústředny, jako je přivítání zákazníka na lince, které se postará o to, aby někdo ze zaměstnanců hovor přijal. „Zákazník se k nám v první řadě musí okamžitě dovolat. Nechce slyšet plechovou asistentku na obecném čísle pevné linky, ale kompetentního zaměstnance. Proto máme tzv. zlaté číslo, tedy virtuální číslo, kam zákazník zavolá a automaticky je přesměrován na právě volného zaměstnance. Nemusím si tak dělat starosti s tím, že by nám kvůli obsazené lince unikaly obchody,“ popisuje své zkušenosti s OneNetem Martin Domanský. Ten si také uvědomuje, že hlavní úspora výdajů spočívá právě ve spojení služeb pod jednoho poskytovatele. Toto řešení mu navíc pomáhá nahrazovat telefonní ústředny a ušetřit tak vysoké náklady za jejich provoz.

Další užitečnou funkcí pro manažery, kteří často cestují do zahraničí a na služební cestě chtějí přijímat hovory třeba jen od vybraných kolegů, je filtrování příchozích hovorů v roamingu až na úroveň jednotlivých čísel. Ostatní hovory se odpojí nebo lze nastavit pravidlo přesměrování na asistentku či zástupce. Pokud nechcete ani to, může se automaticky přehrát hlasová zpráva s informací o služební cestě a datu návratu. Všichni, kdo občas doma zapomenou telefon a nechtějí se vracet, velmi ocení možnost si přes OneNet samoobsluhu pohodlně nastavit přesměrování na pevnou linku nebo na kolegu.

Ani malé firmy nezůstávají pozadu I menší firma nebo samostatný podnikatel má za cíl nejen nabízet zajímavé produkty nebo služby, ale především mít spokojené zákazníky. Ti poskytují další reference, k firmě se vracejí a pomáhají tím v jejím dalším rozvoji. V menších firmách může být kvůli nízkému počtu zaměstnanců občas složité okamžitě obsloužit po telefonu všechny žádosti zákazníků a k tomu vyřídit objednávky od dodavatelů nebo jiné administrativní záležitosti. Asistentky a pracovníci jednotlivých oddělení nemusejí být vždy přímo u hlavního kontaktního telefonu a zákazník pak slyší jen nepříjemný vyzváněcí tón. Pokud se mu to stane vícekrát, je téměř jisté, že se obrátí na konkurenci. Jak v takovém případě tedy skloubit mnoho požadavků s malým počtem zaměstnanců a jedním nebo dvěma hlavními telefonními čísly?

Vodafone pomáhá růst v podnikání malým firmám právě tím, že jim nabízí služby, které takovou situaci pomohou vyřešit. Vodafone OneNet pro malé a střední firmy přinese podnikatelům nejen výhodný balíček mobilních služeb, mobilního i pevného připojení, pevné linky či nepřetržité péče. Zároveň nabízí možnost přesměrování kontaktního telefonního čísla na více mobilních telefonů. V praxi to pak vypadá tak, že každý zaměstnanec má své vlastní telefonní číslo a mobilní telefon, ale zákazník vždy vytáčí jen jedno číslo. Ve chvíli, kdy chce zákazník například poptat zboží u zaměstnance, který je nemocný, automaticky je přesměrován na jeho zástupce. Stejně tak lze využít přesměrování po skončení pracovní doby recepce nebo během dovolené některého z pracovníků. Podnikatel sám nastaví prioritu, na kterém čísle hovor zazvoní poprvé. Postupně může být hovor přesměrován až na deset různých čísel. Nikdy se tak nestane, že by bylo obsazeno a zákazník či dodavatel se nedovolal.

Současně má firma k dispozici i hlasovou schránku s přesměrováním nahrávky vzkazu do e-mailu v audioformátu.

Schránka poslouží v případě, že hovor i přes přesměrování zaměstnanci nemohou vyřídit. V takovém případě se zákazníkovi přehraje hlášení o důvodu nedostupnosti včetně informace o jiném kontaktu. Situace, kdy je potřeba využít hlasovou schránku, může nastat například během celofiremního školení.

Všechny změny v přesměrování si podnikatelé sami nastaví snadno v internetové OneNet samoobsluze a některá nejpoužívanější nastavení i v mobilní samoobsluze.

Díky tomu se vždy mohou okamžitě přizpůsobit aktuálním potřebám své firmy. l

„Vyhovuje mi, že už si nemusím dělat starosti se selháváním datových spojení,“ popisuje výhody OneNetu pro svou společnost Martin Domanský.

O autorovi| Luboš Markvart, senior manažer firemního segmentu ve Vodafonu

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kdy máte v práci nárok na placené volno?
Volby 2017: vše, co potřebujete vědět
Jak se rychle a snadno zorientovat v německých volbách
Co se v roce 2018 změní se zvýšením zdravotního pojištění pro OBZP?
Je libo hypotéka se slevou?
Auta
Socialistická auta, která byla (aspoň v něčem) lepší než ta…
Land Rover míří také na silnice. Road Rover bude luxusní elektromobil
Test: Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G160 AWD
Retro: Lada Niva, Škoda Trekka a další socialistické off-roady
Peugeot 208, 2008 a příbuzné Citroëny dostanou do dvou let elektrické verze
Technologie
Paměti DDR5 by se mohly objevovat už od roku 2019. Takt až 6,4 GHz, VRM na modulech?
Takhle bude vypadat retro ThinkPad. Lenovo jej nabídne k 25. výročí
Windows Store bude zřejmě přejmenován na Microsoft Store
Školství není připraveno na dobu, kdy budeme mít internet v těle
Je tu GeForce GTX 1080 Ti s upgradovanou pamětí: Evga vydává model s 12GHz GDDR5X
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít