Experience Centre na Tour de France

01. srpna 2016, 00:00 -
01. srpna 2016, 00:00

Společnost Dimension Data, globální poskytovatel IT řešení a služeb, otevřela první předváděcí centrum zaměřené na digitální zkušenosti – Experience Centre. Toto mobilní centrum je vybavené nejnovějšími digitálními technologiemi a projíždí Francií během cyklistického závodu Tour de France. Společnost Dimension Data zde na konkrétních příkladech ukazuje, jak pomohla digitalizovat svět profesionální cyklistiky.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít