Experience Centre na Tour de France

01. srpna 2016, 00:00 -
01. srpna 2016, 00:00

Společnost Dimension Data, globální poskytovatel IT řešení a služeb, otevřela první předváděcí centrum zaměřené na digitální zkušenosti – Experience Centre. Toto mobilní centrum je vybavené nejnovějšími digitálními technologiemi a projíždí Francií během cyklistického závodu Tour de France. Společnost Dimension Data zde na konkrétních příkladech ukazuje, jak pomohla digitalizovat svět profesionální cyklistiky.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče